Zamknij

Wiedza PR - PR w firmie

Film jako narzędzie promocji firmy

Filmy reklamowe, spoty reklamowe, filmy promocyjne i filmy korporacyjne - to najbardziej ogólny podział filmowy. Różnią się nie tylko długością, ale i grupą odbiorców, do których są kierowane, a także polami eksploatacji. Mogą być bardzo efektywnym narzędziem komunikacji dla firm i marek. Trzeba tylko wiedzieć jak się do nich zabrać.

czytaj dalej

 

Mała i średnia firma też zasługują na PR

Public relations w Polsce do niedawna było uważane za domenę dużych firm, które przeniosły tę praktykę z bardziej rozwiniętych rynków. Dbałość o relacje publiczne coraz częściej zaczyna jednak wzbudzać zainteresowanie osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Kiedy koszty reklamy zaczynają przerastać ......

czytaj dalej


Wpływ zapachów na negocjacje biznesowe

Jakie znaczenie ma zapach w interesach? Czy odpowiednie jego użycie, przekłada się na wyniki negocjacji biznesowych oraz czy aromaty wywierają wpływ na procesy decyzyjne podczas kluczowych rozmów? Okazuje się, że wykorzystywanie wyselekcjonowanej aromatyzacji, może skutecznie pomagać w pozyskiwaniu potencjalnych kontrahentów.

...

czytaj dalej


Trendy w outdoor - cyfrowo i interaktywnie

Reklama zewnętrzna (określana też jako outdoor, out of home) jest jedną z najstarszych i jednocześnie najpopularniejszych form promocji. Jej dwie główne cechy to proste przedstawienie produktu (bazujące na nośnych symbolach i chwytliwych hasłach) oraz wysoka częstotliwość kontaktów z przekazem (z racji ......

czytaj dalej


Zapachy cyfrowe przyszłością Internetu i aromamarketingu

Możliwe iż opracowywana technologia zapachów cyfrowych, przyczyni się do zrewolucjonizowania Internetu i przekazu sieciowego. Już niebawem może okazać się, że nos będzie tak samo zaangażowany w doświadczanie Internetu, jak teraz zaangażowane są nasze oczy oraz uszy. Dzięki badaniom naukowców, prowadzonym w ......

czytaj dalej


Permission marketing, czyli „klient nasz…przyjaciel”

Jakość i relacje - tak w skrócie można określić ideę marketingu, którego istotą jest umiar w komunikacji i nieprzeszkadzanie. Taki właśnie jest permission marketing - z jednej strony jego założenia wydają się niezbyt odkrywcze, z drugiej - być może to właśnie ......

czytaj dalej

Strona 1 z 27 1 2 3 ... 27 »

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...