Zamknij

Wiedza PR - PR w kryzysie

11 zasad jak radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi w sektorze farmaceutycznym

Z życia wiemy, że szukając informacji na dany temat np. jaki samochód kupić, lub do jakiego fryzjera się wybrać, opieramy się w pierwszym etapie na opinii znajomych. Podobna sytuacja dzieje się w świecie zdrowia i medycyny. Chcąc dokonać najlepszego wyboru i odpowiedzieć sobie na pytanie, do którego specjalisty się udać, nawet, jeśli sami jesteśmy lekarzami, często szukamy wiadomości na jego temat. Prosimy znajomych lub rodzinę o polecenie kogoś godnego zaufania.

czytaj dalej

 

„Kryzys” znaczy „wybór”. Jaki jest Twój?

Co można najczęściej usłyszeć kiedy mówimy o budżetach przeznaczonych na marketing i reklamę? Oczywiście – „kryzys”, a w związku z tym znaczne ograniczenie. To duży błąd, ponieważ właśnie teraz jest czas kiedy można wyprzedzić swoją konkurencję i zwiększyć udział w rynku ......

czytaj dalej


Kryzys to tylko kolejny etap rozwoju

Kryzys to tylko kolejny etap rozwoju

Kryzys wizerunku to z całą pewnością jedna z najgorszych bolączek, z jaką spotkać się może firma o wyrobionej już na rynku marce. Plama na wizerunku, tak jak skaza na honorze, nie dość że drastyczna w skutkach, na długo pozostaje w pamięci ......

czytaj dalej


Volkswagen gubi koła, czyli kryzys może dotknąć każdego

Nawet najbardziej renomowanej firmie może przydarzyć się potknięcie. Czasami jego rezultaty mają skalę mikro, innym razem przeradzają się w międzynarodową aferę i globalny kryzys marki. Przyznanie się do błędu to pierwszy krok. Jak jednak sprawić, by konsumenci byli skłonni wybaczyć popełniony ......

czytaj dalej


Komunikowanie złych wiadomości

Lata dobrej passy mogły rozleniwić specjalistów odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną firm. Nie trzeba było specjalnych wysiłków, aby odpowiednio „sprzedać” pracownikom informacje o dobrych wynikach. Ale wraz z pogorszeniem koniunktury konieczna będzie zmiana podejścia, a to prawdziwy test jakości komunikacji wewnętrznej. ......

czytaj dalej


Case Ptasiego Mleczka - idealny PR kryzysowy?

Case Ptasiego Mleczka - idealny PR kryzysowy?

Kilka dni temu w wielu mediach zagotowało się. Medialny kocioł newsów, doprawiony odrobiną chęci sensacji już czekał na publiczną egzekucję. Wybraniec miał wejść na przygotowaną wirtualną platformę z gilotyną, przeprosić i grzecznie schować głowę w przysłowiowy piasek. Piątek, tuż przed ......

czytaj dalej

Strona 2 z 6 « 1 ... 2 3 ... 6 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...