Zamknij

Wiedza PR - PR w kryzysie

11 zasad jak radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi w sektorze farmaceutycznym

Z życia wiemy, że szukając informacji na dany temat np. jaki samochód kupić, lub do jakiego fryzjera się wybrać, opieramy się w pierwszym etapie na opinii znajomych. Podobna sytuacja dzieje się w świecie zdrowia i medycyny. Chcąc dokonać najlepszego wyboru i odpowiedzieć sobie na pytanie, do którego specjalisty się udać, nawet, jeśli sami jesteśmy lekarzami, często szukamy wiadomości na jego temat. Prosimy znajomych lub rodzinę o polecenie kogoś godnego zaufania.

czytaj dalej

 

Zarządzanie informacją w kryzysie

Kryzys najczęściej kojarzy się z nieprzewidzianym uderzeniem w reputację firmy i jej finanse. W zależności od swojej skali może zachwiać nawet całą strukturą organizacyjną firmy. Ale przy całej swej nieprzewidywalności może jednocześnie otworzyć furtkę do odnowy, stanowić swoistego rodzaju katharsis ......

czytaj dalej


Sytuacja kryzysowa w Banku Częstochowa SA

Analiza sytuacji kryzysowych jest trudna ze względu na problemy z uzyskaniem informacji i dokumentów w organizacji, którą spotkały poważne problemy. Menedżerowie kierujący firmą, nawet jeśli w wyniku kryzysu zmieniono zarząd, chcą o kłopotach, które spotkały organizację jak najszybciej zapomnieć i w większości ......

czytaj dalej


Spokojnie, to tylko awaria

Spokojnie, to tylko awaria

Sytuację kryzysową możemy zdefiniować jako niespodzie­wane i niepożądane zdarzenie lub ciąg wydarzeń, stano­wiących istotne zagrożenie dla firmy poprzez zachwianie dotychczasowej równowagi i naruszenie sprawności od­bywających się procesów. Zagrożenia te - obok czynników czysto ekonomicznych i organizacyj­nych - mają ogromne znaczenie ......

czytaj dalej


Działanie antykryzysowe

Polska gospodarka ulega w ciągu ostatnich kilkunastu lat gwałtownym przeobrażeniom. W latach dziewięćdziesiątych duże organizacje przemysłowe, które funkcjonowały w czasach PRL w ramach gospodarki centralnie sterowanej musiały dostosować się do nowego ustroju gospodarczego państwa. Wiązało się to z koniecznością zmiany struktury ......

czytaj dalej


Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej

Mówienie o zarządzaniu informacją w kryzysie albo o tzw. komunikacji kryzysowej jest w Polsce trudne ponieważ nie wiadomo czy chodzi o to, jak komunikacja kryzysowa wygląda na świecie czy jak rozumiana i stosowana jest w Polsce. Niestety są do dwie ......

czytaj dalej

Strona 3 z 6 « 1 2 ... 3 ... 6 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...