Zamknij

Wiedza PR - PR w kryzysie

11 zasad jak radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi w sektorze farmaceutycznym

Z życia wiemy, że szukając informacji na dany temat np. jaki samochód kupić, lub do jakiego fryzjera się wybrać, opieramy się w pierwszym etapie na opinii znajomych. Podobna sytuacja dzieje się w świecie zdrowia i medycyny. Chcąc dokonać najlepszego wyboru i odpowiedzieć sobie na pytanie, do którego specjalisty się udać, nawet, jeśli sami jesteśmy lekarzami, często szukamy wiadomości na jego temat. Prosimy znajomych lub rodzinę o polecenie kogoś godnego zaufania.

czytaj dalej

 

Dramat

Dramat

Najświeższe statystyki wykazały, że we wrześniu na pierwszych stronach gazet oraz w wiadomościach radiowych i telewizyjnych od Tokio po Vancouver najczęściej pojawiały się dwa tematy: dramat czeczeńskich zakładników w moskiewskim teatrze oraz polowanie na snajperów strzelających do niewinnych ludzi w ......

czytaj dalej


Struktura wulkanu, czyli Sytuacja Kryzysowa…

Sytuacja kryzysowa rozwija się w wyniku interakcji między przedsiębiorstwem, opinią publiczną, mediami, grupami nacisku. Kryzys - w odróżnieniu od „sytuacji konfliktowej” - jest bardzo mocno związany z emocjonalnymi reakcjami dotyczącymi wydarzenia, zarówno przez jego uczestników, jak i obserwatorów, w tym dziennikarzy. ......

czytaj dalej


Komunikacja w sytuacji kryzysowej

Kryzys - czyli niespodziewany, gwałtowny i niekontrolowany rozwój wydarzeń burzący normalną działalność samorządu, instytucji, czy firmy jest zjawiskiem naturalnym, nierozerwalnie związanym z działalnością tych organizacji. Rozwija się w interakcji między opinią publiczną, mediami oraz grupami nacisku i w odróżnieniu od konfliktu, ......

czytaj dalej


Jak opracować plan komunikacji kryzysowej?

Wyszkoleni pracownicy i doświadczeni kierownicy radzą sobie z codziennymi problemami szybko i skutecznie. Ludzie spoza organizacji (czasem nawet wewnątrz największych firm) mogą dowiedzieć się o nietypowym wydarzeniu w relacji podkreślającej sposób uporania się z jego opanowaniem i rozwiązaniem. Media mogą o ......

czytaj dalej

Strona 6 z 6 « 1 2 3 ... 6

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...