Zamknij

Prosto z rynku - PR w kryzysie info

BONARKA DBA O BEZPIECZEŃSTWO: ĆWICZENIA ANTYKRYZYSOWE I PRÓBNA EWAKUACJA

W celu zwiększenia bezpieczeństwa oraz podniesienia umiejętności służb miejskich w sytuacjach antykryzysowych, Bonarka City Center włączyła się 19 marca w zorganizowanie gry decyzyjnej oraz ćwiczeń praktycznych. Dyrekcja centrum udostępniła wnętrze obiektu w celu przeprowadzenia symulacji sytuacji kryzysowej oraz próbnej ewakuacji.

czytaj dalej

Ericsson laureatem nagrody Ernst & Young Risk Transparency Award

Ericsson laureatem nagrody Ernst & Young Risk Transparency Award

Od 2005 roku Ernst & Young przyznaje doroczną nagrodę Risk Transparency Award firmie, która w swoim raporcie rocznym najlepiej opisuje ryzyko, na jakie jest narażona, oraz zarządzanie ryzykiem. Nagroda ma na celu wyróżnienie firmy, której raport roczny jest najbardziej przejrzysty pod względem ryzyka.

czytaj dalej

Raport SoInteractive: Kryzysy w mediach społecznościowych

IRCenter i SoInteractive w ramach realizowanego projektu AdWatch.pl opublikowały raport, w którym szczegółowo przeanalizowano zjawisko kryzysu w mediach społecznościowych.

czytaj dalej

Skuteczna komunikacja kryzysowa podczas powodzi

Skuteczna komunikacja kryzysowa podczas powodzi

Z końcem maja, przeprowadzono badanie „Jak funkcjonuje komunikowanie kryzysowe na styku media i urzędy miast”. Na pytania odpowiadali dziennikarze i przedstawiciele służb informacyjnych dziesięciu miast.

czytaj dalej

Strona 1 z 1 1

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...