Zamknij

Prosto z rynku - PR w kryzysie info

BONARKA DBA O BEZPIECZEŃSTWO: ĆWICZENIA ANTYKRYZYSOWE I PRÓBNA EWAKUACJA

W celu zwiększenia bezpieczeństwa oraz podniesienia umiejętności służb miejskich w sytuacjach antykryzysowych, Bonarka City Center włączyła się 19 marca w zorganizowanie gry decyzyjnej oraz ćwiczeń praktycznych. Dyrekcja centrum udostępniła wnętrze obiektu w celu przeprowadzenia symulacji sytuacji kryzysowej oraz próbnej ewakuacji.

czytaj dalej

Ericsson laureatem nagrody Ernst & Young Risk Transparency Award

Ericsson laureatem nagrody Ernst & Young Risk Transparency Award

Od 2005 roku Ernst & Young przyznaje doroczną nagrodę Risk Transparency Award firmie, która w swoim raporcie rocznym najlepiej opisuje ryzyko, na jakie jest narażona, oraz zarządzanie ryzykiem. Nagroda ma na celu wyróżnienie firmy, której raport roczny jest najbardziej przejrzysty pod względem ryzyka.

czytaj dalej

Raport SoInteractive: Kryzysy w mediach społecznościowych

IRCenter i SoInteractive w ramach realizowanego projektu AdWatch.pl opublikowały raport, w którym szczegółowo przeanalizowano zjawisko kryzysu w mediach społecznościowych.

czytaj dalej

Skuteczna komunikacja kryzysowa podczas powodzi

Skuteczna komunikacja kryzysowa podczas powodzi

Z końcem maja, przeprowadzono badanie „Jak funkcjonuje komunikowanie kryzysowe na styku media i urzędy miast”. Na pytania odpowiadali dziennikarze i przedstawiciele służb informacyjnych dziesięciu miast.

czytaj dalej

Strona 1 z 1 1

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...