Zamknij

Wiedza PR - PR w kryzysie

11 zasad jak radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi w sektorze farmaceutycznym

Z życia wiemy, że szukając informacji na dany temat np. jaki samochód kupić, lub do jakiego fryzjera się wybrać, opieramy się w pierwszym etapie na opinii znajomych. Podobna sytuacja dzieje się w świecie zdrowia i medycyny. Chcąc dokonać najlepszego wyboru i odpowiedzieć sobie na pytanie, do którego specjalisty się udać, nawet, jeśli sami jesteśmy lekarzami, często szukamy wiadomości na jego temat. Prosimy znajomych lub rodzinę o polecenie kogoś godnego zaufania.

czytaj dalej

 

Kiedy mówimy o zagwozdce, a kiedy to już kryzys?

Każda firma, niezależenie od branży, w której działa, wielkości i obrotów może doświadczyć sytuacji która nadwyręży zaufanie klienta. Tego typu sytuacje są różnie nazywane. Raz mówi się o kryzysie, raz o zagwozdce, problemie komunikacyjnym czy nazywa się ją jeszcze inaczej. Największe ......

czytaj dalej


Facebook jako wyłączne narzędzie do zażegnania kryzysu?

Czasem wystarczy jedno zdjęcie lub zdanie które zostanie przez kogoś przekręcone aby firma stała się przedmiotem drwin. Pojawia się coraz więcej publikacji, niefortunna ‘’wpadka’’ bardzo szybko się rozprzestrzenia w Sieci budując niekorzystny wizerunek i odbiór firmy. Raz uruchomiona maszyna tworząca niepochlebną ......

czytaj dalej


Kryzys PR a kryzys społecznościowy, czyli droga do marketingu prewencyjnego

Żyjemy w świecie nieustannych zmian. Każdego dnia zasypywani jesteśmy niezliczonymi informacjami i komunikatami. Wśród nich coraz częściej słyszy się o różnego rodzaju kryzysach, które dotykają firmy z przeróżnych gałęzi gospodarki. Obserwując coraz szybciej zmieniający się świat, pojawiające się co chwilę nowe ......

czytaj dalej


Media społecznościowe – nowe możliwości, ale także nowe wyzwania

Media społecznościowe to nie tylko nowe możliwości w aspekcie komunikacji marketingowej, ale także nowe, dotąd niespotykane wyzwania. Firmy po raz pierwszy w historii muszą się zmierzyć z masowym i publicznym formułowaniem uwag krytycznych wobec samych siebie. Oczywiście przed epoką Internetu i ......

czytaj dalej


Czas zmian jako szansa

Czas zmian jako szansa

Zmiany to czas dużych wyzwań dla komunikacji wewnętrznej, trudny dla wszystkich odpowiadających za ten obszar. Ale jednocześnie jest to najlepszy czas na to, aby wprowadzić na stałe nowe narzędzia i wzmocnić znaczenie komunikacji w firmie.

...

czytaj dalej

Strona 1 z 6 1 2 3 ... 6 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...