Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

PR w mediach

Wybór dnia

Komentarz Sebastiana Hejnowskiego do wyborów prezydenckich

Top 10. Blogerzy, którzy najczęściej pojawiają się w mediach

Lokomotywy reklamowe roku 2014

To były jedne z najciekawszych wyborów w ostatnich latach w Polsce. Dobitnie pokazały, że zmiana pokoleniowa, która odświeżyła strukturę wyborców w Polsce, wymaga nowego podejścia i innego, niż znanego nam do tej pory języka debaty politycznej.

Blogerzy rządzą internetem i coraz częściej pojawiają się w pozostałych mediach – wynika z cyklicznego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Łącznie o twórcach dzienników internetowych, należących do dziesiątki najbardziej wpływowych według rankingu Jasonhunta, napisano w ubiegłym roku prawie 10 tysięcy materiałów. W stosunku do 2013 nastąpił wzrost o blisko 20 proc.! To świetne informacje nie tylko dla blogerów, ale także dla marek, które myślą o współpracy z liderami opinii.

Gwiazdy dziennikarstwa i publicystki przyciągają reklamodawców i tym samym dają milionowe dochody telewizyjnym stacjom. „Dzień na Żywo” z oferty TVN 24 utrzymał swoje miejsce z 2014 roku i wśród propozycji publicystycznych okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji także w 2014 roku.

czytaj dalejczytaj dalejczytaj dalej

Wybór dnia

SPRĘŻYNA, BURSZTYN, SMOK I SPÓŁKA

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Filantropia coraz bardziej modna

Od jakiegoś czasu, nie bez zainteresowania, śledzę losy projektu pt. Logo dla Polski. Z uwagą czytałem anegdotyczne wręcz wypowiedzi organizatorów na temat twórcy, jego osiągnięć, a także samego projektu, jego wersji i powodów, dla którego szacowne grono ekspertów biorących udział w akcji, lansuje dzieło.

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy z sopockiego SWPS opublikowali wyniki badań nad psychologicznymi konsekwencjami ucieleśnienia myślenia.

Mnożą się dobroczynne gesty bogatych ludzi. Pod koniec czerwca jeden z najbogatszych Chińczyków zakupił w Nowym Jorku lunch dla kilkuset biednych ludzi.

czytaj dalejczytaj dalejczytaj dalej

Wybór dnia

Lato z Radiem czy z barem?

Lato z Radiem czy z barem?

To, co nienazwane, nie istnieje

Czy Ilona Felicjańska zaszkodzi marce ÊTRE BELLE?

W niedzielę 20 lipca w Tarnobrzegu odbył się jeden z koncertów tegorocznej trasy Lata z Radiem. Tego wieczoru gwiazdą był zespół Lady Pank. Chociaż artyści w ramach trasy produkowanej przez Polskie Radio Jedynka mają zapisany w planach jeszcze występ w Ustce, najprawdopodobniej do niego nie dojdzie.

Skojarz, nazwij, zarejestruj – tak można w trzech krokach opisać proces namingu. Jeśli traktujesz swoją nową firmę jak dziecko, dowiedz się, w jaki sposób zaprojektować dla niej właściwą nazwę.

Kampania reklamowa realizowana przez Être Belle oraz zaproszenie do współpracy osoby, która medialnie przez pewien czas była nieobecna oraz kojarzona była z ciężkimi przeżyciami jest dowodem nie tylko odwagi firmy, ale również, w tym wypadku Ilony Felicjańskiej.

czytaj dalejczytaj dalejczytaj dalej

Wybór dnia

Media – komunikator vs manipulatorWellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Słabe baterie w iPhone. Samsung kontra Apple

Media – komunikator vs manipulator

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Pamiętam taki żart z lat 80-tych, który dziś zaliczymy do kategorii tzw. sucharów, ale który doskonale ilustruje problem, który mają praktycznie od zawsze producenci elektronicznych urządzeń przenośnych. Brzmiało to mniej, więcej tak.

PRL. Partia PZPR przewodniczy działalności prasowej, która poddawana była kontroli i cenzurze politycznej. Dzisiaj, w XXI wieku mamy wolność słowa, wolność prasy. Ale czy na pewno?

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk Show – Kobiece Jazdy”. Ambasadorką akcji jest prezenterka telewizyjna Dorota Wellman oraz aktorka Katarzyna Bujakiewicz.

czytaj dalejczytaj dalejczytaj dalej

Wybór dnia

Monday PR bez Grzegorza Millera. Co dalej?

Monday PR bez Grzegorza Millera. Co dalej?

Robert Lewandowski i Małgorzata Socha najbardziej atrakcyjnymi celebrytami

Z czym kojarzy ci się Warszawa?

Na przełomie maja i czerwca zaszły duże zmiany we władzy Monday PR. Z jednej z najprężniej rozwijających się agencji public relations odszedł jej współzałożyciel Grzegorz Miller, który przez osiem lat funkcjonowania firmy pełnił w niej stanowisko prezesa zarządu.

Robert Lewandowski i Małgorzata Socha to najbardziej podziwiane za wygląd sławne osoby — wynika z przeprowadzonego przez BBC Lifestyle badania Polaków. Roberta Lewandowskiego wskazało 19% respondentów. Wśród pań pierwsze miejsce zajęła Małgorzata Socha z wynikiem 15%.

Jak ludzie biznesu z różnych regionów Polski postrzegają Warszawę? Jedni widzą w niej potencjał utożsamiając ze Stadionem Narodowym i Wisłą, inni oceniają jedynie przez pryzmat zabytków i atrakcji turystycznych – Łazienek czy Pałacu Kultury i Nauki. Jaką przyszłość według przedsiębiorców ma stolica, sprawdzała magistrantka SWPS.

czytaj dalejczytaj dalejczytaj dalej

Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne

Nie ulegajmy przedwcześnie proroctwom, że social media wywrócą całkowicie zasady komunikacji - Jacek Gadzinowski