Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

PRawne aspekty PRacy PRowca oraz Strategia Promocji Katowic

Witold Sokołowski, 2011-11-14 23:55:43

PRawne aspekty PRacy PRowca oraz Strategia Promocji Katowic

Śląski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zaprasza na kolejne z cyklu spotkań poświęconych branży PR. W czwartek 17 listopada o godz. 17.00 w hotelu Angelo przy ul. Sokolskiej 24 w Katowicach uczestnicy rozmawiać będą na temat: PRawnych aspektów PRacy PRowca oraz przyszłości Strategii Promocji Katowic.


- Tym razem poruszymy bardzo ważne kwestie związane z prawem prasowym i autorskim w naszej branży. Odpowiemy między innymi na pytanie, jak piarowcy mogą się zabezpieczyć przed bezprawnym wykorzystaniem ich pomysłów, jakie w ostatnim czasie nastąpiły zmiany w prawie prasowym i autorskim i jak to prawo chroni wizerunek firmy w kryzysie. Oczywiście będzie też możliwość zadawania indywidualnych pytań ekspertowi. W drugiej części spotkania poznamy wyniki badań dotyczących Strategii Promocji Katowic, przedstawimy założenia Strategii i wspólnie zastanowimy się nad ich słusznością – zapowiada Krystian Dudek, członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations o. Śląsk i dodaje – tradycyjnie miła i przyjazna atmosfera, merytoryczna dyskusja oraz poczęstunek dla uczestników to znaki rozpoznawcze naszych spotkań.


Gościem specjalnym pierwszej części spotkania będzie dr Robert Rajczyk, wykładowca akademicki, ekspert w dziedzinie prawa prasowego i autorskiego.


W drugiej części przedstawione zostaną wytyczne do prac koncepcyjnych nad Strategia Promocyjną i Inwestycyjną Katowic, w oparciu o badania opinii publicznej, konsultacje środowiskowe oraz analizy przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Potwierdzenie udziału prosimy przesłać na adres: d.adamska@polskipr.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...