Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Prelite dla Fundacji Aktywności Lokalnej i idei flexicurity

Witold Sokołowski, 2011-11-21 12:37:55

Agencja Prelite Public Relations rozpoczęła współpracę z Fundacją Aktywności Lokalnej przy realizacji innowacyjnego projektu „Mam dziecko – pracuję”. Celem działań projektowych jest wzrost konkurencyjności Wielkopolski poprzez wzmocnienie adaptacyjności matek i ojców na rynku pracy w oparciu o ideę nowoczesnego modelu rynku pracy - flexicurity.


Projekt „Mam dziecko – pracuję” zakłada połączenie elastyczności zatrudnienia (flexi) i bezpieczeństwa pracy (security). W rezultacie pracodawcy i pracownicy mogą wspólne i z większymi korzyściami realizować swoje potrzeby w zakresie zatrudniania.


Projekt skierowany będzie do rodziców – zarówno do matek, jak i ojców. Szczególnie zaś do kobiet wychowujących przynajmniej jedno dziecko w wieku do trzech lat, przebywających na urlopie macierzyńskim lub wychowawczym oraz kobiet w ciąży. Działania skierowane będą równocześnie do przedstawicieli instytucji zainteresowanych skutecznym rozwiązywaniem problemów matek i ojców na rynku pracy.


Agencja Prelite będzie realizowała kompleksową obsługę public relations m.in. prowadzenie kampanii społecznej, kontakty z mediami, social media, prowadzenie internetowego biura prasowego. Ze strony Prelite za obsługę klienta będzie odpowiadała Sylwia Dziwińska. Projekt realizowany będzie na terenie Wielkopolski, a działania potrwają do 2014 r.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...