Zamknij
Prosto z rynku - Event PR info

Premiera Mitsubishi ASX 2017 nagrodzona

Witold Sokołowski, 2017-01-24 16:13:57

Koncept przygotowany przez dział eventów firmy advanced communication dla Mitsubishi Motors zajął ii miejscem w konkursie top event 2016. Jury doceniło innowacyjne podejście do organizacji konferencji prasowej. Był to rekordowy pokaz przy wykorzystaniu technologii virtual Reality (vr) w Polsce.


- Marka Mitsubishi Motors od lat jest pionierem najnowszych technologii. Naszym głównym celem było podkreślenie zaawansowania technicznego samochodów Mitsubishi, a zarazem wprowadzenie świeżości w formie prezentacji nowego modelu. Dzięki wykorzystaniu technologii VR, marka umacnia swoją pozycję pokazując podążanie za trendami nie tylko w obszarze produkcji samochodów, ale również komunikacji marketingowej – mówi Nina Żukowska, Event Director w Advanced Communication.


Premiera Mitsubishi ASX 2017 to również pierwsza realizacja, w trakcie której zaprezentowano wirtualną podróż w formie fabularnego filmu 360 bez komputerowego odtwarzania samochodu w wersji 3D. Premiera Mitsubishi ASX 2017 została zrealizowana przez agencję Advanced Communication. Film wyprodukowała firma Flux-VR, a partnerami wydarzenia byli: VR Visio, Virtual Quest, World of VR, InGame, Wirtualna Gra i Visau.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...