Zamknij
Prosto z rynku - Media relations info

Projekty First Aid Communication święcą triumfy

Witold Sokołowski, 2011-06-10 22:51:45

Dwa niezwykłe projekty First Aid Communication przeprowadzone w związku z premierą nowego Lexusa CT 200h okazały się w wielkim sukcesem medialnym. Dowodem na to jest ponad 700 publikacji, które dzięki działaniom agencji ukazały się w mediach.


Promocja najnowszego modelu samochodu marki Lexus w Polsce zaczęła się od konkursu dla młodych projektantów mody Lexus Fashion Awards, którego jurorami byli Kasia Struss, polska top modelka światowej sławy oraz Przemysław Pater, Kierownik marketingu marki Lexus, a skończyła na gali Lexus Fashion Night 6, której gościem specjalnym była Milla Jovovich - jedna z najbarwniejszych postaci Hollywood.  Konkurs Lexus Fashion Awards trwał od maja do grudnia ubiegłego roku.


First Aid Communication odpowiadało za kompleksową oprawę medialną wydarzenia jak również organizację konferencji prasowej z Millą Jovovich. Dzięki działaniom agencji partnerami medialnymi Lexus Fashion Night 6 zostali TVN, Radio Zet , Chilli Zet, Onet.pl, Plejada.pl, VIVA!, Party i VIVA!Moda. Po raz pierwszy w historii miała też miejsce transmisja na żywo (streaming live) z gali na serwisie specjalnym www.lexus-fashion.onet.pl.


O konkursie i prestiżowej gali pisały najważniejsze tytuły prasy lifestyle w Polsce. Relacje z Lexus Fashion Night 6 ukazały się również na łamach wszystkich telewizji ogólnopolskich (TVN, TVP i Polsat, w tym m.in. w programach Dzień Dobry TVN, Co za tydzień, Kawa czy Herbata, Pytania na śniadanie, Się Kręci) oraz TVN Warszawa i Superstacji. O konkursie Lexus Fashion Awards i premierze Lexusa CT 200h mówiono również wielokrotnie na antenach Radia Zet, Chilli Zet, Planeta FM oraz Radia Wawa i Polskiego Radia Euro.


Poza tradycyjnymi działaniami z zakresu Public Relations, agencja First Aid Communication odpowiadała również za prowadzenie komunikacji nt. obydwu projektów z cyklu Lexus-Fashion w mediach społecznościowych, czego efektem jest m.in. blisko 5 tysięcy fanów na portalu facebook.com oraz publikacje na blogach modowych. Więcej informacji na: http://www.lexus-fashion.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...