Zamknij
Prosto z rynku - Media relations info

Projekty First Aid Communication święcą triumfy

Witold Sokołowski, 2011-06-10 22:51:45

Dwa niezwykłe projekty First Aid Communication przeprowadzone w związku z premierą nowego Lexusa CT 200h okazały się w wielkim sukcesem medialnym. Dowodem na to jest ponad 700 publikacji, które dzięki działaniom agencji ukazały się w mediach.


Promocja najnowszego modelu samochodu marki Lexus w Polsce zaczęła się od konkursu dla młodych projektantów mody Lexus Fashion Awards, którego jurorami byli Kasia Struss, polska top modelka światowej sławy oraz Przemysław Pater, Kierownik marketingu marki Lexus, a skończyła na gali Lexus Fashion Night 6, której gościem specjalnym była Milla Jovovich - jedna z najbarwniejszych postaci Hollywood.  Konkurs Lexus Fashion Awards trwał od maja do grudnia ubiegłego roku.


First Aid Communication odpowiadało za kompleksową oprawę medialną wydarzenia jak również organizację konferencji prasowej z Millą Jovovich. Dzięki działaniom agencji partnerami medialnymi Lexus Fashion Night 6 zostali TVN, Radio Zet , Chilli Zet, Onet.pl, Plejada.pl, VIVA!, Party i VIVA!Moda. Po raz pierwszy w historii miała też miejsce transmisja na żywo (streaming live) z gali na serwisie specjalnym www.lexus-fashion.onet.pl.


O konkursie i prestiżowej gali pisały najważniejsze tytuły prasy lifestyle w Polsce. Relacje z Lexus Fashion Night 6 ukazały się również na łamach wszystkich telewizji ogólnopolskich (TVN, TVP i Polsat, w tym m.in. w programach Dzień Dobry TVN, Co za tydzień, Kawa czy Herbata, Pytania na śniadanie, Się Kręci) oraz TVN Warszawa i Superstacji. O konkursie Lexus Fashion Awards i premierze Lexusa CT 200h mówiono również wielokrotnie na antenach Radia Zet, Chilli Zet, Planeta FM oraz Radia Wawa i Polskiego Radia Euro.


Poza tradycyjnymi działaniami z zakresu Public Relations, agencja First Aid Communication odpowiadała również za prowadzenie komunikacji nt. obydwu projektów z cyklu Lexus-Fashion w mediach społecznościowych, czego efektem jest m.in. blisko 5 tysięcy fanów na portalu facebook.com oraz publikacje na blogach modowych. Więcej informacji na: http://www.lexus-fashion.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...