Zamknij
PR w mediach

Promocja podczas rekrutacji

Witold Sokołowski, 2010-03-10 10:13:20

Firma wymyśliła, jak podczas rekrutacji tylko jednego pracownika zapewnić sobie promocję...

20 tysięcy złotych brutto za cztery miesiące pracy - taka pensja skusiła ponad trzy tysiące osób, które odpowiedziały na ogłoszenie o pracę. Walczą o zaledwie jedno stanowisko. Chcą degustować wodę z kranu. Firma Brita, zajmująca się pro­dukcją filtrów do wody, szuka jednego pracownika. Nazywa go briterem, czyli degustatorem wody z kranu. Kandydat na to stanowisko powinien mieć najlepiej wyż­sze wykształcenie z zakresu che­mii, biologii lub medycyny oraz określone umiejętności - wyo­strzone zmysły smaku i węchu. Kto idealnie spełni te warunki, podpisze czteromiesięczny kon­trakt na 20 tysięcy złotych brutto. Od kwietnia zacznie pobierać próbki.

Przez miesiąc na ogłoszenie o  pracę odpowiedziało ponad trzy tysiące kandydatów. Kobie­ty i mężczyźni, osoby w różnym wieku i wykonujące odmienne zawody. (...)

źródło: Gazeta pomorska (09.03.10)

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Z e-marketingiem i e-pr'em związany niemal od początku "wielkiego" Internetu w latach 90-tych. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie współtworzy ...

Akcja filmowa „LifeACT” Philips Polska

Akcja filmowa „LifeACT” Philips Polska

Philips Polska we współpracy z OS3 stworzył nowatorski projekt LifeACT. Kluczowymi elementami kampanii będzie przeprowadzenie dwóch ...

Assessment Center - badanie kompetencji pracowniczych

Assessment Center - badanie kompetencji pracowniczych

Assessment center to skuteczna metoda badania kompetencji pracowniczych, która ze względu na dużą efektywność jest coraz ...

FOKUS TV promuje letnią ramówkę

FOKUS TV promuje letnią ramówkę

3 lipca rozpoczyna się informacyjna kampania promocyjna letniej ramówki FOKUS TV. Reklamy pojawią się na nośnikach ...

Nie ulegajmy przedwcześnie proroctwom, że social media wywrócą całkowicie zasady komunikacji - Jacek Gadzinowski

Linki sponsorowane

AEG Abert Alluflon Amica Arcos Ardo Ariete Beko Beurer Borgonovo Bosch Braun Brita Canton Curver DeLonghi Domarex Dyson Electrolux Elo Fiskars Galicja Gardinia Gorenje Hotpoint-Ariston Indesit Krups Liebherr Mebby Media Jet Moneta Moulinex No brand Omron Optiflame Original Kaiser Panasonic Philips Ravanson Remington Rowenta Russell Hobbs Samsung Sarantis Siemens SpeedLink Taidea Tefal Teka Tramontina Visiomed Whirlpool Zanussi Zelmer |Amica |Bosch |Brita |DeLonghi |Elo |Moulinex |Omron |Philips |Ravanson |Remington |Samsung |Tefal |Zelmer