Zamknij
PR w mediach

Promocja podczas rekrutacji

Witold Sokołowski, 2010-03-10 10:13:20

Firma wymyśliła, jak podczas rekrutacji tylko jednego pracownika zapewnić sobie promocję...

20 tysięcy złotych brutto za cztery miesiące pracy - taka pensja skusiła ponad trzy tysiące osób, które odpowiedziały na ogłoszenie o pracę. Walczą o zaledwie jedno stanowisko. Chcą degustować wodę z kranu. Firma Brita, zajmująca się pro­dukcją filtrów do wody, szuka jednego pracownika. Nazywa go briterem, czyli degustatorem wody z kranu. Kandydat na to stanowisko powinien mieć najlepiej wyż­sze wykształcenie z zakresu che­mii, biologii lub medycyny oraz określone umiejętności - wyo­strzone zmysły smaku i węchu. Kto idealnie spełni te warunki, podpisze czteromiesięczny kon­trakt na 20 tysięcy złotych brutto. Od kwietnia zacznie pobierać próbki.

Przez miesiąc na ogłoszenie o  pracę odpowiedziało ponad trzy tysiące kandydatów. Kobie­ty i mężczyźni, osoby w różnym wieku i wykonujące odmienne zawody. (...)

źródło: Gazeta pomorska (09.03.10)

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...

BLIK - największy system płatności mobilnych obchodzi drugie urodziny

Ponad 10 milionów transakcji i prawie 3,5 miliona użytkowników - to bilans dwóch lat funkcjonowania BLIKA, ...

Buty Merrell promują się na Discovery Channel

Od 24 października na kanale Discovery Channel można oglądać specjalny premium spot przygotowany przez zespół Discovery ...

(PR) Tak właśnie oględ­nie nazywa się dzisiaj obietnice wy­borcze, w XIX i XX wieku określane jako kiełbasa wyborcza, a za komu­ny właśnie jako propaganda sukce­su - Józef Szaniawski, Nasz Dziennik