Zamknij
PR w mediach

Promocja podczas rekrutacji

Witold Sokołowski, 2010-03-10 10:13:20

Firma wymyśliła, jak podczas rekrutacji tylko jednego pracownika zapewnić sobie promocję...

20 tysięcy złotych brutto za cztery miesiące pracy - taka pensja skusiła ponad trzy tysiące osób, które odpowiedziały na ogłoszenie o pracę. Walczą o zaledwie jedno stanowisko. Chcą degustować wodę z kranu. Firma Brita, zajmująca się pro­dukcją filtrów do wody, szuka jednego pracownika. Nazywa go briterem, czyli degustatorem wody z kranu. Kandydat na to stanowisko powinien mieć najlepiej wyż­sze wykształcenie z zakresu che­mii, biologii lub medycyny oraz określone umiejętności - wyo­strzone zmysły smaku i węchu. Kto idealnie spełni te warunki, podpisze czteromiesięczny kon­trakt na 20 tysięcy złotych brutto. Od kwietnia zacznie pobierać próbki.

Przez miesiąc na ogłoszenie o  pracę odpowiedziało ponad trzy tysiące kandydatów. Kobie­ty i mężczyźni, osoby w różnym wieku i wykonujące odmienne zawody. (...)

źródło: Gazeta pomorska (09.03.10)

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Filantropia coraz bardziej modna

Mnożą się dobroczynne gesty bogatych ludzi. Pod koniec czerwca jeden z najbogatszych Chińczyków zakupił w Nowym ...

Jak skutecznie promować w święta? Z pomocą przychodzą SMS-y

Świąteczne kampanie marketingowe ruszyły już pełną parą, a marki jak co roku na różne sposoby starają ...

Launch kampanii Ucando – nowego sklepu online z autoczęściami

Wystartowała ogólnopolska kampania Ucando - sklepu z częściami motoryzacyjnymi, który w tym roku rozpoczął swoją działalność ...

W Stanach istotą kampanii prezydenckich jest program polityczny kandydata, a nie to jakiego kolory nosi on koszule - Piotr Czarnowski, First PR