Zamknij
PR w mediach

Promocja podczas rekrutacji

Witold Sokołowski, 2010-03-10 10:13:20

Firma wymyśliła, jak podczas rekrutacji tylko jednego pracownika zapewnić sobie promocję...

20 tysięcy złotych brutto za cztery miesiące pracy - taka pensja skusiła ponad trzy tysiące osób, które odpowiedziały na ogłoszenie o pracę. Walczą o zaledwie jedno stanowisko. Chcą degustować wodę z kranu. Firma Brita, zajmująca się pro­dukcją filtrów do wody, szuka jednego pracownika. Nazywa go briterem, czyli degustatorem wody z kranu. Kandydat na to stanowisko powinien mieć najlepiej wyż­sze wykształcenie z zakresu che­mii, biologii lub medycyny oraz określone umiejętności - wyo­strzone zmysły smaku i węchu. Kto idealnie spełni te warunki, podpisze czteromiesięczny kon­trakt na 20 tysięcy złotych brutto. Od kwietnia zacznie pobierać próbki.

Przez miesiąc na ogłoszenie o  pracę odpowiedziało ponad trzy tysiące kandydatów. Kobie­ty i mężczyźni, osoby w różnym wieku i wykonujące odmienne zawody. (...)

źródło: Gazeta pomorska (09.03.10)

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

(PR) Tak właśnie oględ­nie nazywa się dzisiaj obietnice wy­borcze, w XIX i XX wieku określane jako kiełbasa wyborcza, a za komu­ny właśnie jako propaganda sukce­su - Józef Szaniawski, Nasz Dziennik