Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Przepis Biedronki na udaną Wielkanoc

Paweł Gębusiak, 2013-03-26 18:00:26

Sieć sklepów Biedronka proponuje specjalną ofertę produktów do przygotowania tradycyjnych świątecznych potraw. Znalazły się w niej artykuły do wielkanocnego koszyka, świeże ryby, mięsa oraz składniki do wypieków wraz z propozycjami oryginalnych przepisów braci Jana i Jakuba Kuroniów. Świąteczną ofertę wspiera ogólnopolska kampania „My Polacy tak mamy. Uwielbiamy Wielkanoc”.


Wielkanoc to przede wszystkim niezapomniane chwile spędzone z najbliższymi przy świątecznym stole i wspaniałe świąteczne potrawy. Biedronka zna przepis na udane święta, towarzysząc klientom na każdym etapie: od przygotowania postnego posiłku, koszyka ze święconką, świątecznego śniadania, obiadu i wypieków aż po dekorację domu. Pamiętając zarówno o ostatnich dniach przedświątecznego postu, jak i świątecznych spotkaniach z rodziną, Biedronka przygotowała ofertę produktów potrzebnych do przygotowania tradycyjnych polskich potraw.


Świeże ryby stanowią ważny element stałego asortymentu Biedronki. Co tydzień we środę pojawia się nowy produkt, zaś w okresie przedświątecznym oferta ryb została dodatkowo wzbogacona o filety śledziowe, rybę w galarecie, pstrąga oraz śródziemnomorską doradę.


Wyjątkowe miejsce w ofercie Biedronki zajmują również wędliny i mięsa tradycyjnie goszczące na polskich stołach. Ich atrakcyjne ceny są również gwarancją jakości dzięki długoletniej współpracy z polskimi dostawcami i skali realizowanych zamówień. W asortymencie Biedronki znajdują się kiełbasy o jednej z najwyższych zawartości mięsa wieprzowego na rynku, np. w kiełbasie białej wynosi ona 80%, a w kiełbasie podwawelskiej 87%. W ofercie dostępny jest także boczek, kiełbasa żywiecka, niecówka z polędwiczką – czyli śląski specjał z mięsa wieprzowego, szynka polska i karczek marynowany po staropolsku. Na szczególne podkreślenie zasługuje obecność w asortymencie takich produktów jak: świeże perliczki, schab ze śliwką, kaczka i gęś, utożsamianych z kuchnią staropolską.


Biedronka wspiera kultywowanie świątecznych tradycji, oferując artykuły, które nieodłącznie wiążą się z Wielkanocą: koszyki, cukrowe baranki czy zestawy do dekoracji pisanek. Do tradycyjnie wypiekanych w tym okresie mazurków, babek i makowców Biedronka oferuje masło klarowane, masy makowe i krówkowe oraz bogactwo bakalii: migdały, orzechy włoskie i laskowe, skórkę pomarańczową, rodzynki hetmańskie.


Uzupełnieniem oferty w okresie świątecznym są czarne i zielone herbaty aromatyzowane oraz ekspres do kawy ITALICO, dostępny w wiosennej edycji w dwóch nowych kolorach: energetycznym fiolecie i nowoczesnym srebrze.


Świąteczna oferta została zaprezentowana w folderach „Wiosna ze smakiem” oraz „Wielkanoc ze smakiem”. Obok selekcji wielkanocnych produktów foldery zawierają przepisy na tradycyjne polskie potrawy w nowych aranżacjach braci Kuroniów, np. dorada pieczona z salsą z awokado i pomidorków, okoń pieczony na zielono, zupa z kiełbasą polską, camembertem i jabłkową nutą, kiełbasa biała z sosem chrzanowo – koperkowym, gęś pieczona z ananasem i jabłkami czy zawijańce drożdżowe z makiem.


Jako wsparcie tej oferty w połowie marca ruszyła świąteczna kampania marketingowa skupiona wokół motywu tradycyjnych polskich świąt. Spoty telewizyjne odwołują się do chwil spędzanych z rodziną przy wielkanocnym stole zastawionym tradycyjnymi potrawami. Kampania z hasłami „My Polacy tak mamy. Lubimy spędzać Święta z rodziną”, „My Polacy tak mamy. Lubimy wielkanocne tradycje” oraz „My Polacy tak mamy. Lubimy tradycyjne smaki” będzie obecna również w internecie, prasie, na billboardach oraz plakatach w sklepach. Wszystkie materiały będą dostępne poprzez stronę http://mypolacy.biedronka.pl/.  

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Filantropia coraz bardziej modna

Mnożą się dobroczynne gesty bogatych ludzi. Pod koniec czerwca jeden z najbogatszych Chińczyków zakupił w Nowym ...

Jak skutecznie promować w święta? Z pomocą przychodzą SMS-y

Świąteczne kampanie marketingowe ruszyły już pełną parą, a marki jak co roku na różne sposoby starają ...

Launch kampanii Ucando – nowego sklepu online z autoczęściami

Wystartowała ogólnopolska kampania Ucando - sklepu z częściami motoryzacyjnymi, który w tym roku rozpoczął swoją działalność ...