Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Przetarg na system identyfikacji wizualnej UOKiK

Witold Sokołowski, 2011-01-14 17:56:12

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłosił przetarg na opracowanie systemu identyfikacji wizualnej. Oferty można składać do 25 stycznia 2011 roku.


Od stycznia 2011 roku UOKiK ma nowe logo. Jego autorem jest Tomasz Miś, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. W związku ze zmianą dotychczas używanego logotypu opracowana zostanie nowa identyfikacja wizualna.


W przetargu udział może wziąć każdy, kto spełni wymagania formalne. Oprócz złożenia odpowiednich dokumentów należy wykazać, że jest się autorem co najmniej dwóch projektów systemu identyfikacji wizualnej o wartości min. 5 000 złotych brutto każdy. Dodatkowo, należy zaprojektować szablon papieru firmowego oraz okładki publikacji, zgodnie ze specyfikacją zamieszczoną w SIWZ. Nadesłane projekty oraz cena stanowić będą kryteria wyboru oferty.


Nowy system identyfikacji obejmować będzie m.in. takie elementy jak: papier firmowy, wizytówki, szablon prezentacji power point, roll-up, ścianka oraz tablica piankowa. Szczegółowe informacje na temat przetargu znajdują się na stronie internetowej Urzędu - http://www.uokik.gov.pl/przetargi.php#faq1147.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...