Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Przetarg na system identyfikacji wizualnej UOKiK

Witold Sokołowski, 2011-01-14 17:56:12

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłosił przetarg na opracowanie systemu identyfikacji wizualnej. Oferty można składać do 25 stycznia 2011 roku.


Od stycznia 2011 roku UOKiK ma nowe logo. Jego autorem jest Tomasz Miś, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. W związku ze zmianą dotychczas używanego logotypu opracowana zostanie nowa identyfikacja wizualna.


W przetargu udział może wziąć każdy, kto spełni wymagania formalne. Oprócz złożenia odpowiednich dokumentów należy wykazać, że jest się autorem co najmniej dwóch projektów systemu identyfikacji wizualnej o wartości min. 5 000 złotych brutto każdy. Dodatkowo, należy zaprojektować szablon papieru firmowego oraz okładki publikacji, zgodnie ze specyfikacją zamieszczoną w SIWZ. Nadesłane projekty oraz cena stanowić będą kryteria wyboru oferty.


Nowy system identyfikacji obejmować będzie m.in. takie elementy jak: papier firmowy, wizytówki, szablon prezentacji power point, roll-up, ścianka oraz tablica piankowa. Szczegółowe informacje na temat przetargu znajdują się na stronie internetowej Urzędu - http://www.uokik.gov.pl/przetargi.php#faq1147.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Akcja filmowa „LifeACT” Philips Polska

Akcja filmowa „LifeACT” Philips Polska

Philips Polska we współpracy z OS3 stworzył nowatorski projekt LifeACT. Kluczowymi elementami kampanii będzie przeprowadzenie dwóch ...

Assessment Center - badanie kompetencji pracowniczych

Assessment Center - badanie kompetencji pracowniczych

Assessment center to skuteczna metoda badania kompetencji pracowniczych, która ze względu na dużą efektywność jest coraz ...

FOKUS TV promuje letnią ramówkę

FOKUS TV promuje letnią ramówkę

3 lipca rozpoczyna się informacyjna kampania promocyjna letniej ramówki FOKUS TV. Reklamy pojawią się na nośnikach ...

Linki sponsorowane

A4-TECH ADATA Acer Alan Alpine Ansmann Arkas B+W BenQ Benro Cabletech Canon Case Logic Celestron Creative Labs Denon Duracell EMTEC Edbak Eltax Energizer Epson Ferguson Fuji Genius GoPro Goodram Goodrive HP Hama Hoya Hyundai Intenso JVC Jamo Kingston LG Logitech Lowepro Manfrotto Manta Media-Tech Metz Microlab Modecom Natec Nikon Olympus Orion PQI Panasonic Patriot Pentax Philips Pioneer President Pretec Qoltec Reflecta Rollei Samsung SanDisk Sanyo Sony Tamrac Tamron TechnoLine Thomson Tiffen Toshiba Tracer