Zamknij
Prosto z rynku - PR w firmie info

Public Dialog z Magellanem

Witold Sokołowski, 2015-11-25 17:16:58

Public Dialog z Magellanem

Agencja Public Dialog została uhonorowana nagrodą brązowego Magellana 2015 w kategorii “PR Produktu” za projekt “Ardor Auctions – Pierwszy polski dom aukcyjny specjalizujący się w motoryzacji klasycznej”. Organizatorem konkursu jest League of American Communications Professionals (LACP).


Agencja Public Dialog została nagrodzona za wprowadzenie na rynek marki Ardor Auctions. Podstawowym celem projektu było poinformowanie jak najszerszego grona osób ze środowiska związanego z pojazdami klasycznymi i tym samym potencjalnych klientów o powstaniu pierwszego w Polsce Domu Aukcyjnego Motoryzacji Klasycznej oraz o organizacji w pełni profesjonalnej aukcji oldtimerów.


Istotnym celem komunikacji było także wzbudzenie zainteresowania aukcją, a co za tym idzie, zapewnienie pożądanego poziomu frekwencji osób licytujących. Agencja Public Dialog w sposób szczególny skupiła się na ukształtowaniu i podtrzymaniu wizerunku Ardor Auctions jako podmiotu nastawionego na usystematyzowanie i profesjonalizację rynku samochodów klasycznych w Polsce. Agencja była odpowiedzialna za: doradztwo strategiczne, PR korporacyjny, organizację wydarzeń specjalnych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...