Zamknij
Nowości - Kariera

Radosław Drzazga w San Markos

Witold Sokołowski, 2013-07-10 12:03:15

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko Digital Art Directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online. Stanowisko to wpasowuje się w crossmediowy charakter kampanii tworzonych w agencji.


Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Studiował Grafikę na kierunku Sztuka Nowych Mediów w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole technik Komputerowych oraz Szkole Mistrzów Reklamy. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI SA. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla Klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.


W 2008 został Laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International.Od 2010 roku współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny za dział kreatywny pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Filantropia coraz bardziej modna

Mnożą się dobroczynne gesty bogatych ludzi. Pod koniec czerwca jeden z najbogatszych Chińczyków zakupił w Nowym ...

Jak skutecznie promować w święta? Z pomocą przychodzą SMS-y

Świąteczne kampanie marketingowe ruszyły już pełną parą, a marki jak co roku na różne sposoby starają ...

Launch kampanii Ucando – nowego sklepu online z autoczęściami

Wystartowała ogólnopolska kampania Ucando - sklepu z częściami motoryzacyjnymi, który w tym roku rozpoczął swoją działalność ...