Zamknij
Nowości - Kariera

Rafał Wachnik, szef działu strategii Starcom, przechodzi do Value Media

Nowy User, 2017-03-06 20:43:09

Value Media, gracz nr 1 na rynku planowania mediów digital, wzmacnia zespół strategiczny - rozpoczyna współpracę z Rafałem Wachnikiem, który przez ostatnie 15 lat związany był z Publicis Media (wcześniej Starcom Media Group), gdzie pełnił funkcję Head of Strategy. Rafał Wachnik, na stanowisku Chief Strategy Officer, będzie w Value Media odpowiedzialny za projekty oparte na kompleksowym planowaniu, prowadzone na styku świata online, offline i technologii. Jego kompetencje strategiczne wzmocnią model biznesowy oparty na idei „House of communication”, w szczególności projekty dla Klientów, którzy powierzają grupie cały proces zarządzania obecnością marki w mediach.


2016 i 2017 rok to dla całego mediowego biznesu Group One okres przełomowy. Value Media pozyskał 15 nowych Klientów i zatrudnił ponad 100 osób. Tylko w ostatnim roku powołane zostały spółki Value Media Hungary, SalesTube i ReveScore. Value Media został także uznany za Niesieciowy Dom Mediowy 2016 Roku przez Media&Marketing Polska, a Press wyróżnił go tytułem Wzrost Roku. Mediowy biznes pod kierownictwem Kamila Wiszowatego bardzo ekspansywnie rozwija kolejne kompetencje i poszerza portfolio Klientów. Odpowiada m.in. za budżety mediowe takich marek jak L’Oreal, Adamed, Amica, Castorama, Lenovo, Netia, a od tego roku także Hochland.


„Dziś to, co dla nas było oczywiste już kilka lat temu i na czym zbudowaliśmy rynkową przewagę, czyli rosnąca dominacja digitalu w całym mediowym torcie, jest faktem. Kiedy klasyczne, „stare” domy mediowe próbują dopiero przegrupować siły pod tym kątem i zdobywać nowe kompetencje, my jesteśmy wiele długości dalej. Na rynku tworzy się dziś duża luka, bo potrzeby Klientów dotyczące planowania mediów, ale też szerzej rozumianej obecności w internecie, rosną dużo szybciej niż know how naszej konkurencji – a my jesteśmy w stanie kompleksowo je zaspokajać. Nasz biznes to już od dawna nie tylko dodawanie digitalowego elementu do dużej strategii, ale odwrotnie: całe potężne strategie z digitalem jako punktem wyjścia. Obsługujemy coraz większe części biznesu Klientów, wielu z nich powierza nam także działania na rynkach zagranicznych. Dlatego wzmocnienie działu strategii to naturalny ruch. Bardzo się cieszę, że do naszego teamu dołącza Rafał – niewiele jest na rynku osób, które łączą tak ogromne doświadczenie mediowe i biznesowe ze świeżym podejściem i umiejętnością przestawienia się na zupełnie nowe, interaktywne myślenie o markach” – mówi Kamil Wiszowaty, odpowiedzialny za wszystkie spółki mediowe należące do Group One.


„Jestem tu, ponieważ chcę pracować w agencji, która zmieni reguły gry na naszym rynku, stanie się benchmarkiem jak rozwijać biznes w świecie post medialnym. Takiej, która rozumie i potrafi zaspokoić najbardziej kompleksową potrzebę biznesową klienta - niezależnie od tego czy rozwiązanie leży w obszarze online, offline, performance, content czy technologii. Na rynku nie ma dziś podmiotu równie silnego mediowo w digitalu jak Value Media. Jednocześnie, wierzę w firmę, w której "strategia" nie jest tylko nazwą departamentu, ale istotną częścią kultury organizacji. Te dwa elementy coraz trudniej osiągnąć w dużej międzynarodowej korporacji. Przewagą Value, obok digitalowego DNA, jest niezależność i szybkość reagowania, możliwe tylko w niesieciowych biznesach. Moim celem jest zbudowanie z zespołem takiej jakości i charakterystycznego podejścia, by nasze strategie w ślepym teście 100% respondentów rozpoznało jako "strategie w stylu Value"” – mówi Rafał Wachnik, od marca Chief Strategy Officer Value Media.


Rafał Wachnik od 15 lat związany z byłym SMG (obecnie Publicis Media). Specjalizuje się w branży finansowej: (Eurobank, Kredyt Bank, Warta, Allianz, Allianz Bank, PZU) i motoryzacyjnej (Fiat, Mitsubishi, Jaguar, Land Rover). Pracował również dla Allegro, Samsung, Novartis, Platformy n, Onet, Real, Makro Cash&Carry, Google, Estee Lauder, NBC Universal. Ostatnio na stanowisku Head of Strategy odpowiadał za wsparcie strategiczne brandów SMG (Starcom, MediaVest, Starlink), promowanie wiedzy na temat najlepszych praktyk i rozwiązań strategicznych, rozwój narzędzi oraz szkolenia. Nagrody/wyróżnienia: EFFiE kampanie Direct Response Tele2, launch FIATa 500, Tablica.pl "Sprzedawaj po sąsiedzku", Platforma n „eny”. Media Trendy za kampanie Samsunga „Mój tablet to prawdziwy telewizor”.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...