Zamknij
Nowości - Życie i styl

Rano kawka, wieczorem ŻUBR

Michał Matyjasik, 2012-07-09 20:58:22

Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię piwa Żubr. Towarzyszy jej hasło „Rano kawka, wieczorem Żubr”. Kampania wystartowała 5 lipca.


Głównym elementem działań jest spot TV w którym głównym bohaterem – oprócz Żubra – jest ptak: kawka. Film przedstawia puszczę, ukazując życie jej mieszkańców rano oraz wieczorem. Spotowi towarzyszy hasło: „Rano kawka, wieczorem Żubr”. Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiada agencja Para Lotna. Reklama będzie emitowana w największych ogólnopolskich stacjach TV do końca października. Spot można obejrzeć też na kanale You Tube marki Żubr pod adresem: www.youtube.com/zubr


Kampania Żubra obejmuje także billboardy oraz działania w Internecie (m.in. spoty emitowane na internetowych serwisach telewizyjnych, takich jak np. ipla, czy też działania na profilu marki w portalu Facebook, www.facebook.com/zubr). Wykorzystano element teaserowy w postaci przedpremiery spotu na portalu marki na Facebooku. Ponadto kampanię wspierać będzie także reklama prasowa oraz materiały POS umieszczone w punktach sprzedaży zarówno w sklepach handlu tradycyjnego, jak i nowoczesnego. Kreacje materiałów dla prasy oraz POSM przygotowała agencja Tequila\Polska, zaś OOH – agencja Para Lotna. Planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi Alert Media Communications, zaś działania w Internecie – Kalicińscy.com.


Marka Żubr przygotowała także ofertę handlową skierowaną do partnerów handlowych. Sprzedawcy detaliczni otrzymają dedykowane im narzędzia handlowe, materiały POS oraz gadżety grillowe. Umożliwią one większą sprzedaż produktu, a także wyróżnią Żubra jako piwo kojarzone z naturą oraz idealne na grilla. Konsumenci zaś będą mogli zakupić specjalne packi Żubra z gratisowym piwem (grillowy pack 7+1, a także 10+2 i 20+4).

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Jak skutecznie promować w święta? Z pomocą przychodzą SMS-y

Świąteczne kampanie marketingowe ruszyły już pełną parą, a marki jak co roku na różne sposoby starają ...

Launch kampanii Ucando – nowego sklepu online z autoczęściami

Wystartowała ogólnopolska kampania Ucando - sklepu z częściami motoryzacyjnymi, który w tym roku rozpoczął swoją działalność ...

Kolejny awans w Genesis PR

Genesis PR ma nowego Senior Account Managera. Stanowisko to objęła Urszula Głowicka, dotychczas Account Manager. Posiada ...