Zamknij
Nowości - Życie i styl

Rano kawka, wieczorem ŻUBR

Michał Matyjasik, 2012-07-09 20:58:22

Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię piwa Żubr. Towarzyszy jej hasło „Rano kawka, wieczorem Żubr”. Kampania wystartowała 5 lipca.


Głównym elementem działań jest spot TV w którym głównym bohaterem – oprócz Żubra – jest ptak: kawka. Film przedstawia puszczę, ukazując życie jej mieszkańców rano oraz wieczorem. Spotowi towarzyszy hasło: „Rano kawka, wieczorem Żubr”. Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiada agencja Para Lotna. Reklama będzie emitowana w największych ogólnopolskich stacjach TV do końca października. Spot można obejrzeć też na kanale You Tube marki Żubr pod adresem: www.youtube.com/zubr


Kampania Żubra obejmuje także billboardy oraz działania w Internecie (m.in. spoty emitowane na internetowych serwisach telewizyjnych, takich jak np. ipla, czy też działania na profilu marki w portalu Facebook, www.facebook.com/zubr). Wykorzystano element teaserowy w postaci przedpremiery spotu na portalu marki na Facebooku. Ponadto kampanię wspierać będzie także reklama prasowa oraz materiały POS umieszczone w punktach sprzedaży zarówno w sklepach handlu tradycyjnego, jak i nowoczesnego. Kreacje materiałów dla prasy oraz POSM przygotowała agencja Tequila\Polska, zaś OOH – agencja Para Lotna. Planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi Alert Media Communications, zaś działania w Internecie – Kalicińscy.com.


Marka Żubr przygotowała także ofertę handlową skierowaną do partnerów handlowych. Sprzedawcy detaliczni otrzymają dedykowane im narzędzia handlowe, materiały POS oraz gadżety grillowe. Umożliwią one większą sprzedaż produktu, a także wyróżnią Żubra jako piwo kojarzone z naturą oraz idealne na grilla. Konsumenci zaś będą mogli zakupić specjalne packi Żubra z gratisowym piwem (grillowy pack 7+1, a także 10+2 i 20+4).

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...