Zamknij
Nowości - Życie i styl

Rano kawka, wieczorem ŻUBR

Michał Matyjasik, 2012-07-09 20:58:22

Rano kawka, wieczorem ŻUBR

Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię piwa Żubr. Towarzyszy jej hasło „Rano kawka, wieczorem Żubr”. Kampania wystartowała 5 lipca.


Głównym elementem działań jest spot TV w którym głównym bohaterem – oprócz Żubra – jest ptak: kawka. Film przedstawia puszczę, ukazując życie jej mieszkańców rano oraz wieczorem. Spotowi towarzyszy hasło: „Rano kawka, wieczorem Żubr”. Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiada agencja Para Lotna. Reklama będzie emitowana w największych ogólnopolskich stacjach TV do końca października. Spot można obejrzeć też na kanale You Tube marki Żubr pod adresem: www.youtube.com/zubr


Kampania Żubra obejmuje także billboardy oraz działania w Internecie (m.in. spoty emitowane na internetowych serwisach telewizyjnych, takich jak np. ipla, czy też działania na profilu marki w portalu Facebook, www.facebook.com/zubr). Wykorzystano element teaserowy w postaci przedpremiery spotu na portalu marki na Facebooku. Ponadto kampanię wspierać będzie także reklama prasowa oraz materiały POS umieszczone w punktach sprzedaży zarówno w sklepach handlu tradycyjnego, jak i nowoczesnego. Kreacje materiałów dla prasy oraz POSM przygotowała agencja Tequila\Polska, zaś OOH – agencja Para Lotna. Planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi Alert Media Communications, zaś działania w Internecie – Kalicińscy.com.


Marka Żubr przygotowała także ofertę handlową skierowaną do partnerów handlowych. Sprzedawcy detaliczni otrzymają dedykowane im narzędzia handlowe, materiały POS oraz gadżety grillowe. Umożliwią one większą sprzedaż produktu, a także wyróżnią Żubra jako piwo kojarzone z naturą oraz idealne na grilla. Konsumenci zaś będą mogli zakupić specjalne packi Żubra z gratisowym piwem (grillowy pack 7+1, a także 10+2 i 20+4).

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Jak e-sklepy dbają o klientów

Jak e-sklepy dbają o klientów

Wiarygodność, bezpieczeństwo, jakość obsługi i czas dostawy to kryteria, które biorą pod uwagę klienci e-sklepów decydując ...

K2 przygotowała kampanię promującą drugi sezon „Miłości na bogato”

K2 przygotowała kampanię promującą drugi sezon „Miłości na bogato”

Agencja K2 przygotowała dla Viacom International Media Networks kampanię promującą drugi sezon serialu „Miłość na bogato”, ...

Kodeks Dobrych Praktyk SEO

Kodeks Dobrych Praktyk SEO

Eksperci Grupy Roboczej SEM działającej przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wypracowali Kodeks Dobrych Praktyk ...

Linki sponsorowane

A - Derma AA Oceanic Adidas Alphanova Antonio Banderas Aspen Astor Avene Axer Azzaro Balenciaga Bambino Benetton Beyonce Bourjois Brennenstuhl Britney Spears Bruno Banani Brut Bulgari Burberry Cacharel Calvin Klein Carolina Herrera Cartier Celine Dion Cerruti Chanel Chloe Christian Dior Christina Aguilera Clinique David Beckham Davidoff Dax Cosmetic Dolce&Gabbana Donna Karan Dsquared Elizabeth Arden Elizabeth Taylor Emolium Escada Estee Lauder Eveline Ferrari Floslek Gabriela Sabatini Galenic Geoffrey Benne Giorgio Armani Giorgio Beverly Hills Givenchy Gucci Guerlain Guess Halle Berry Heidi Klum Hermes Hugo Boss Iceberg Issey Miyake Jaguar Jean Paul Gaultier Jennifer Lopez Jesus del Pozo Jil Sander Jimmy Choo John Varvatos Joop Justin Bieber Katy Perry