Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Raporty

Prezentacje

Polbank EFG podsumował współpracę reklamową i sponsorską z Justyną KowalczykPrywatność na portalach społecznościowychRynek reklamy w Polsce w I kwartale 2011r.Wzrost wydatków na BTL w 2011r.Lublin na czele wyścigu o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016Tradycyjne media pełnią nadal kluczową rolę w PRRaport dotyczący zdrowia w internecieWzrostu wartości rynku reklamy internetowej w Polsce! 57% marek nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowychRekordowy wzrost wartości rynku reklamy internetowej w Polsce

Multiscreening – podzielność uwagi sprzyjająca reklamodawcom

Multiscreening, czyli zjawisko korzystania z wielu ekranów jednocześnie, dotyczy już blisko 70% użytkowników internetu. Głównym ekranem dzielonym z innymi wciąż pozostaje telewizor, jednak na znaczeniu coraz bardziej zyskują urządzenia mobilne. Kluczowe trendy w multiscreeningu oraz ich wpływ na działania reklamodawców prezentuje dom mediowy Mindshare Polska w swoim najnowszym badaniu.

Jak miasta wydawały na promocję w 2014r.

785 mln zł – tyle z wyliczeń Ministerstwa Finansów wynosiły wydatki polskich samorządów na działania promocyjne. Same województwa wydały ok. 65 ...

czytaj dalej

25 najpopularniejszych vlogerów 2014r. w Polsce

Tysiące subskrybentów, odsłon oraz materiały warte miliony złotych. Na temat 25 najpopularniejszych polskich vlogerów w ubiegłym roku opublikowano prawie 20 tys. ...

czytaj dalej

Polacy kochają sponsorów sportu

Połowa Polaków (51%) przyznaje, że lepiej ocenia firmy zaangażowane w sponsoring niż te, które działań sponsoringowych nie prowadzą. Co trzeci badany ...

czytaj dalej

Jak telewizja dzieli internautów - wyniki badania IRCenter

Internauci coraz częściej decydują się na obejrzenie filmiku na Youtube i przeglądanie newsfeeda na Facebooku niż na obejrzenie czegoś na – ...

czytaj dalej

Region turystyczny – dlaczego warto stawiać na wspólną promocję?

Wraz ze zbliżającym się okresem ferii zimowych powraca pytanie o to, jak skutecznie przyciągnąć do siebie turystów? Aż 35% podróżujących Polaków ...

czytaj dalej

Raport z XI Badania poczty e-mail

Już po raz jedenasty zrealizowano Badanie nt. wykorzystania poczty e-mail w Polsce. O co pytano? W jaki sposób wykorzystują e-mail marketing ...

czytaj dalej

Jak zmienia się reklama telewizyjna w wieloekranowej rzeczywistości?

Badanie Discovery Networks i Future Foundation pokazało, że reklama telewizyjna nadal odgrywa dominującą rolę dla widzów z regionu CEEMEA (Europy Środkowej ...

czytaj dalej

Wizerunek galerii handlowych

Niemal połowa klientów odwiedza galerie handlowe, by kupić ubrania, a 31% z góry wie, w którym konkretnie sklepie zrobi zakupy odzieżowe. ...

czytaj dalej

Przyspieszenie reklamy online w końcówce roku

Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w trzecim kwartale 2014 roku dynamika ...

czytaj dalej

Reklama: najważniejsze trendy na 2015 rok

Nadchodzący rok przyniesie spore zmiany na rynku reklamy. Najwięcej zyska reklama internetowa, której wartość zwiększy się o 14 proc. Stanie się ...

czytaj dalej


Strona 2 z 31 « 1 ... 2 3 ... 31 »

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...