Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Raporty

Prezentacje

Polbank EFG podsumował współpracę reklamową i sponsorską z Justyną KowalczykPrywatność na portalach społecznościowychRynek reklamy w Polsce w I kwartale 2011r.Wzrost wydatków na BTL w 2011r.Lublin na czele wyścigu o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016Tradycyjne media pełnią nadal kluczową rolę w PRRaport dotyczący zdrowia w internecieWzrostu wartości rynku reklamy internetowej w Polsce! 57% marek nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowychRekordowy wzrost wartości rynku reklamy internetowej w Polsce

Multiscreening – podzielność uwagi sprzyjająca reklamodawcom

Multiscreening, czyli zjawisko korzystania z wielu ekranów jednocześnie, dotyczy już blisko 70% użytkowników internetu. Głównym ekranem dzielonym z innymi wciąż pozostaje telewizor, jednak na znaczeniu coraz bardziej zyskują urządzenia mobilne. Kluczowe trendy w multiscreeningu oraz ich wpływ na działania reklamodawców prezentuje dom mediowy Mindshare Polska w swoim najnowszym badaniu.

Pokolenie #hashtag stawia wyzwania twórcom nowych treści

Wyniki badania przeprowadzonego przez Bain & Company, „Pokolenie #hashtag: Nowa fala kontentu pokolenia internetu”, obejmującego blisko 7000 osób z 10 krajów ...

czytaj dalej

Wykorzystywanie internetu przez partie polityczne w wyborach samorządowych 2014

Firmy GetResponse, Sotrender i Bluerank sprawdziły, jak partie polityczne wykorzystują w przedwyborczych działaniach informacyjnych i promocyjnych email marketing, czy i jak efektywnie ...

czytaj dalej

Zasięg i ocena technologii przekazu video w internecie

Podstawowym celem badania było określenie zasięgu technologii przekazu video w internecie. Ponadto także określenie zwyczajów korzystania z treści video rozpowszechnianych w ...

czytaj dalej

O nowoczesnych samorządach i efektywnej promocji miast

Jednym z najistotniejszych czynników w kreowaniu reputacji miast jest tzw. „miękka władza” (ang. soft power), czyli reputacja danego miasta nieuwzględniająca prowadzonej ...

czytaj dalej

Perspektywy rozwoju wideo online w Polsce

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza do lektury raportu „Perspektywy rozwojowe wideo online w Polsce (edycja 2014)”. Zawiera on najświeższe ...

czytaj dalej

Wydatki na reklamę online wzrosły o 5,7%

Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC, w pierwszym półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25 miliarda złotych. ...

czytaj dalej

OMG! Czyli jak mówić do polskich milenialsów

Polscy milenialsi to ponad 11 milionów konsumentów, którzy stanowią ogromny potencjał biznesowy. Dlaczego więc tak mało o nich wiemy? Zaangażowani czy ...

czytaj dalej

Marki narodowe budują przewagę

Firma FutureBrand 11 listopada br. opublikowała badania Country Brand Index 2014-15. Wynika z nich, że wizerunek i reputacja poszczególnych państw powinny ...

czytaj dalej

Internauci świadomi, że są manipulowani

Ponad połowa internautów ma świadomość tego, że wiele firm prowadzi działania z zakresu marketingu szeptanego, co oznacza m.in., że dyskusje pod ...

czytaj dalej

Polskie firmy niegotowe na mobilnego klienta

Na niemal trzy tysiące przebadanych polskich małych i średnich przedsiębiorstw zaledwie 207 ma stronę dostosowaną do komunikacji mobile. Z najnowszego raportu ...

czytaj dalej


Strona 3 z 31 « 1 2 ... 3 ... 31 »

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...