Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Raporty

Prezentacje

Polbank EFG podsumował współpracę reklamową i sponsorską z Justyną KowalczykPrywatność na portalach społecznościowychRynek reklamy w Polsce w I kwartale 2011r.Wzrost wydatków na BTL w 2011r.Lublin na czele wyścigu o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016Tradycyjne media pełnią nadal kluczową rolę w PRRaport dotyczący zdrowia w internecieWzrostu wartości rynku reklamy internetowej w Polsce! 57% marek nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowychRekordowy wzrost wartości rynku reklamy internetowej w Polsce

Multiscreening – podzielność uwagi sprzyjająca reklamodawcom

Multiscreening, czyli zjawisko korzystania z wielu ekranów jednocześnie, dotyczy już blisko 70% użytkowników internetu. Głównym ekranem dzielonym z innymi wciąż pozostaje telewizor, jednak na znaczeniu coraz bardziej zyskują urządzenia mobilne. Kluczowe trendy w multiscreeningu oraz ich wpływ na działania reklamodawców prezentuje dom mediowy Mindshare Polska w swoim najnowszym badaniu.

Konsument i media. Kształtowanie decyzji konsumenta przez działania medialne

Strategia komunikacyjna firmy powinna uwzględniać kluczową rolę, którą w budowaniu postaw i opinii społecznych odgrywają media. Dziennikarze są postrzegani jako źródło ...

czytaj dalej

Polska w oczach zagranicznych dziennikarzy

Polska w oczach zagranicznych dziennikarzy

Wstąpienie Polski do Unii Europejskiej, coraz bardziej stabilny rozwój gospodarczy, przyjazne środowisko do zakładania biznesu i wysoko wykwalifikowany personel – to ...

czytaj dalej

Sposoby korzystania z mediów wśród internautów

Celem przeprowadzonego w dniach 21-27 października 2004 roku badania było określenie zwyczajów związanych z używaniem przez internautów mediów tradycyjnych. W ramach ...

czytaj dalej

Kampanie launchingowe w telewizji w 2004r.

Kampanie launchingowe w telewizji w 2004r.

Liczba kampanii telewizyjnych wprowadzających na rynek nowe produkty wzrosła w 2004 roku o ponad 30 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. ...

czytaj dalej

Media PRO (prasa, radio, outdoor) w 2004r.

Media PRO (prasa, radio, outdoor) w 2004r.

Wydatki na reklamę w mediach PRO (prasa, radio, outdoor i inne media nietelewizyjne) stanowiły w 2004 roku 42 proc. tortu reklamowego, ...

czytaj dalej


Strona 31 z 31 « 1 2 3 ... 31

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...