Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Raporty

Prezentacje

Polbank EFG podsumował współpracę reklamową i sponsorską z Justyną KowalczykPrywatność na portalach społecznościowychRynek reklamy w Polsce w I kwartale 2011r.Wzrost wydatków na BTL w 2011r.Lublin na czele wyścigu o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016Tradycyjne media pełnią nadal kluczową rolę w PRRaport dotyczący zdrowia w internecieWzrostu wartości rynku reklamy internetowej w Polsce! 57% marek nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowychRekordowy wzrost wartości rynku reklamy internetowej w Polsce

Multiscreening – podzielność uwagi sprzyjająca reklamodawcom

Multiscreening, czyli zjawisko korzystania z wielu ekranów jednocześnie, dotyczy już blisko 70% użytkowników internetu. Głównym ekranem dzielonym z innymi wciąż pozostaje telewizor, jednak na znaczeniu coraz bardziej zyskują urządzenia mobilne. Kluczowe trendy w multiscreeningu oraz ich wpływ na działania reklamodawców prezentuje dom mediowy Mindshare Polska w swoim najnowszym badaniu.

Młodzi vs starsi: jakim rodzajom reklam ufamy?

Wśród źródeł reklamy, największym zaufaniem niezmiennie darzymy rekomendacje znajomych (64%), najmniejszym zaś mailingi z reklamami (8%). Zaufanie do różnorodnych form reklamy ...

czytaj dalej

89% reklamodawców korzysta z modelu programmatic w reklamie

Już 89% reklamodawców korzysta z modelu programmatic w reklamie internetowej, a 48% uważa, że jest ona skuteczniejsza od tradycyjnej kampanii w ...

czytaj dalej

Najbardziej dochodowe formaty TV 1p 2015r.

Najbardziej dochodowe formaty TV 1p 2015r.

Seriale, filmy fabularne oraz filmy i seriale dokumentalne to trzy najbardziej dochodowe kategorie w polskich stacjach TV – wynika z najnowszego ...

czytaj dalej

Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

Polskie firmy łapią oddech po kryzysie. Zaangażowanie działów marketingu czy PR w sprzedaż jest nadal wysokie jednak nie dominuje już tak ...

czytaj dalej

Raport: czynniki spowalniające polskie strony www

31 proc. stron ma zbyt ciężkie obrazki, 20 proc. nie stosuje kompresji, a 5 proc. korzysta ze słabego hostingu – to ...

czytaj dalej

Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej – I kw. 2015r.

W pierwszym kwartale 2015 roku firmy z branży farmaceutycznej przeznaczyły na promocję ponad 262 miliony złotych. Kwota ta była o 5% ...

czytaj dalej

Media relations w firmach i samorządach

Jak wyglądają relacje z mediami w praktyce firm i jednostek samorządowych w Polsce? Do czyich obowiązków należy przekazywanie informacji? Jak wiele ...

czytaj dalej

Rynek farmaceutyczny w reklamie 2014r.

Firma KinAds zaprezentowała kolejny raport analizujący kondycję i prezentujący charakterystykę poszczególnych sektorów rynku. KinAds Farmacy Raport poświęcony jest aktywności reklamowej firm ...

czytaj dalej

7 zaskakujących faktów dotyczących e-reklamy

Choć internetowy baner reklamowy w ubiegłym roku skończył 20 lat, to już w 2018 roku wartość rynku e-reklamy wyprzedzi długoletniego hegemona ...

czytaj dalej

Jak Polacy korzystają z telewizora

Aż 4 na 5 osób używających na co dzień pilota TV korzysta zaledwie z 7 przycisków, nie znając przy tym przeznaczenia ...

czytaj dalej


Strona 1 z 31 1 2 3 ... 31 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...