Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Rebranding marki Copla

Witold Sokołowski, 2014-03-26 23:58:29

Copla Polska Sp. z o. o., firma świadcząca kompleksowe usługi w branży budowlanej, przeprowadziła proces rebrandingu, którego efektem jest nowa identyfikacja wizualna. Spółka będzie odtąd funkcjonowała pod nazwą CCM - Copla Construction Management Sp. z o.o oraz posługiwała nowym logotypem.


Od początku swojego istnienia na polskim rynku, tj. od 2001 roku, firma działała pod nazwą niemieckiej spółki matki, natomiast od 2009 roku funkcjonuje jako samodzielny podmiot. Zmiana nazwy, a co za tym idzie także logo, zwiększy rozpoznawalność marki i profilu jej działania oraz pozwoli na lepszą identyfikację firmy z branżą budowlaną.


Zmiana identyfikacji wizualnej ma stanowić nowy początek dla naszych działań w Polsce i podkreślać kompleksowość świadczonych przez nas usług. Obszar naszych kompetencji to przede wszystkim budownictwo przemysłowe, ale także inwestycje komercyjne, mieszkaniowe i logistyczne. Realizujemy projekty kompleksowo, od opracowania koncepcji działań, przez wykonanie projektu i jego realizację, aż po organizację odbiorów – mówi Jens Winter, Prezes Zarządu Copla Construction Management.


Za kreację nowego logo i strony internetowej odpowiadała agencja Evipstudio, zajmująca się kompleksową obsługą działań firm w Internecie. Agencja przygotowała stronę internetową m. in. dla Volkswagen Motor Polska Sp. z o.o.


Logo Copla Construction Management zaprojektowane zostało w stylu minimalistycznym. Zdecydowaliśmy się na użycie dużego skrótu nowej nazwy wraz z jej rozwinięciem poniżej. Delikatnie pochyły krój pisma wprowadza dynamizm, natomiast rodzaj czcionki nasuwa skojarzenia z techniczną stroną działalności CCM – mówi Krzysztof Golis z Evipstudio.


Rebrandingowi towarzyszyły również zmiany na stronie internetowej www.copla.pl. Jej odświeżona wersja w bardziej przyjazny i nowoczesny sposób ukazuje firmę Copla Construction Management. W przejrzysty sposób przedstawiono opis firmy i jej oferty, a przede wszystkim dotychczasowe realizacje. Ich prezentację wzbogacono licznymi wizualizacjami projektów i zdjęciami już gotowych obiektów. Na stronie umieszczono również listy referencyjne oraz informacje o partnerach, z jakimi współpracuje CCM. Nowa kreacja ułatwia klientom nawigację po stronie, co było głównym założeniem przeprowadzonych zmian.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...