Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Rebranding marki PIKA

Witold Sokołowski, 2013-05-14 23:38:54

Rebranding marki PIKA

Z okazji 20-lecia firmy PIKA Sp. z o.o., lider rynku zarządzania informacją i wiedzą na bazie dokumentów, zmienia swój dotychczasowy wizerunek. Zmiany, wprowadzone m. in. w identyfikacji wizualnej firmy, stanowią odpowiedź na trendy obecne na rynku.


– Nowa identyfikacja związana jest z wprowadzeniem nowego hasła przewodniego marki: „Think Big!” – mówi Karolina Kalkowska, Prokurent i Dyrektor Bezpieczeństwa w PIKA Sp. z o. o. – Oznacza ono, że klienci PIKA mogą skupić się na tworzeniu swojego biznesu i budowaniu sukcesu firmy, mogą zatem swobodnie myśleć o rzeczach wielkich, podczas gdy PIKA, której eksperci zajmą się skutecznym zarządzaniem informacją, odciąży firmę od spraw związanych np. z obiegiem danych czy automatyzacją procesów biznesowych. Nasze hasło wskazuje także na myślenie o innowacyjności, rozwoju, na otwartość dotyczącą współpracy w wymiarze globalnym. Już teraz z powodzeniem realizujemy tę ideę, m. in. poprzez współpracę z największymi akceleratorami biznesowymi budującymi „globalną Dolinę Krzemową”.


Nowy logotyp wskazuje na połączenie i przenikanie się cech potęgi i rozumu (pika – włócznia) oraz symbolu nieskończoności, doskonałości, wewnętrznej spójności, a zarazem wiecznego ruchu (kula). Oddzielające się mniejsze kule stanowią symbol kiełkowania, zarówno biznesu PIKA, jak i towarzyszącej firmie idei ciągłego rozwoju dedykowanej wparciu procesów biznesowych klientów oraz nawiązywania nowych pól do współpracy. Niebieskie barwy, przeważające w identyfikacji, odzwierciedlają bezpieczeństwo i zaufanie biznesowe, jakim obdarzają firmę jej klienci, jednocześnie wskazując na jej autorytet, profesjonalizm i odpowiedzialność, jaka charakteryzuje markę. Dodatkowo, fioletowe elementy stanowią symbol wyobraźni, wiedzy, a także usług o najwyższym standardzie, ukierunkowanym na optymalizację procesów biznesowych klienta.


Zarówno hasło przewodnie firmy, jak i nowy logotyp, zostały zaprezentowane podczas uroczystej gali jubileuszu firmy, który odbył się w Operze Bałtyckiej. Wieczór łączył w sobie elementy biznesu i kultury – PIKA, wspierając młodych artystów, objęła mecenat nad spektaklami operowymi przygotowanymi przez absolwentów Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku oraz Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Dodatkowo, podczas uroczystości, PIKA miała możliwość zaprezentowania firmy poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii. Wieczór upamiętniła bowiem interaktywna zabawa, w której wykorzystano elementy nowego logotypu, jak też interaktywny slideshow prezentujący historię firmy oraz jej plany na przyszłość.


Rebranding marki stanowi również zapowiedź powstania nowej strony internetowej.


– Zmianie ulegnie też strona firmy, która zostanie odświeżona i wzbogacona o nowe, interaktywne elementy dopasowane do profilu spółki – tłumaczy Karolina Kalkowska z PIKA Sp. z o. o. – Mamy nadzieję, że ten sposób prezentacji oferty oraz samej firmy jeszcze bardziej odzwierciedli nowoczesność i innowację, którą reprezentuje PIKA.


Premiera nowej strony planowana jest na początku czerwca.


Na zdjęciu Pan Leszek Kalkowski, Prezes Zarządu PIKA Sp. z o. o., prezentuje nową identyfikację wizualną firmy podczas wieczoru w Operze Bałtyckiej.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...