Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Rebranding marki PIKA

Witold Sokołowski, 2013-05-14 23:38:54

Rebranding marki PIKA

Z okazji 20-lecia firmy PIKA Sp. z o.o., lider rynku zarządzania informacją i wiedzą na bazie dokumentów, zmienia swój dotychczasowy wizerunek. Zmiany, wprowadzone m. in. w identyfikacji wizualnej firmy, stanowią odpowiedź na trendy obecne na rynku.


– Nowa identyfikacja związana jest z wprowadzeniem nowego hasła przewodniego marki: „Think Big!” – mówi Karolina Kalkowska, Prokurent i Dyrektor Bezpieczeństwa w PIKA Sp. z o. o. – Oznacza ono, że klienci PIKA mogą skupić się na tworzeniu swojego biznesu i budowaniu sukcesu firmy, mogą zatem swobodnie myśleć o rzeczach wielkich, podczas gdy PIKA, której eksperci zajmą się skutecznym zarządzaniem informacją, odciąży firmę od spraw związanych np. z obiegiem danych czy automatyzacją procesów biznesowych. Nasze hasło wskazuje także na myślenie o innowacyjności, rozwoju, na otwartość dotyczącą współpracy w wymiarze globalnym. Już teraz z powodzeniem realizujemy tę ideę, m. in. poprzez współpracę z największymi akceleratorami biznesowymi budującymi „globalną Dolinę Krzemową”.


Nowy logotyp wskazuje na połączenie i przenikanie się cech potęgi i rozumu (pika – włócznia) oraz symbolu nieskończoności, doskonałości, wewnętrznej spójności, a zarazem wiecznego ruchu (kula). Oddzielające się mniejsze kule stanowią symbol kiełkowania, zarówno biznesu PIKA, jak i towarzyszącej firmie idei ciągłego rozwoju dedykowanej wparciu procesów biznesowych klientów oraz nawiązywania nowych pól do współpracy. Niebieskie barwy, przeważające w identyfikacji, odzwierciedlają bezpieczeństwo i zaufanie biznesowe, jakim obdarzają firmę jej klienci, jednocześnie wskazując na jej autorytet, profesjonalizm i odpowiedzialność, jaka charakteryzuje markę. Dodatkowo, fioletowe elementy stanowią symbol wyobraźni, wiedzy, a także usług o najwyższym standardzie, ukierunkowanym na optymalizację procesów biznesowych klienta.


Zarówno hasło przewodnie firmy, jak i nowy logotyp, zostały zaprezentowane podczas uroczystej gali jubileuszu firmy, który odbył się w Operze Bałtyckiej. Wieczór łączył w sobie elementy biznesu i kultury – PIKA, wspierając młodych artystów, objęła mecenat nad spektaklami operowymi przygotowanymi przez absolwentów Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku oraz Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Dodatkowo, podczas uroczystości, PIKA miała możliwość zaprezentowania firmy poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii. Wieczór upamiętniła bowiem interaktywna zabawa, w której wykorzystano elementy nowego logotypu, jak też interaktywny slideshow prezentujący historię firmy oraz jej plany na przyszłość.


Rebranding marki stanowi również zapowiedź powstania nowej strony internetowej.


– Zmianie ulegnie też strona firmy, która zostanie odświeżona i wzbogacona o nowe, interaktywne elementy dopasowane do profilu spółki – tłumaczy Karolina Kalkowska z PIKA Sp. z o. o. – Mamy nadzieję, że ten sposób prezentacji oferty oraz samej firmy jeszcze bardziej odzwierciedli nowoczesność i innowację, którą reprezentuje PIKA.


Premiera nowej strony planowana jest na początku czerwca.


Na zdjęciu Pan Leszek Kalkowski, Prezes Zarządu PIKA Sp. z o. o., prezentuje nową identyfikację wizualną firmy podczas wieczoru w Operze Bałtyckiej.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...