Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Recenzje

Kto pisze książki o reklamie?

Poniżej krótkie zestawienie inspirujących lektur traktujących o reklamie, jej działaniu o konstruowaniu przekazów, nie tylko wizualnych. Warto je przejrzeć, ponieważ pełne są przydanych wskazówek dotyczących też spraw pozornie nieważnych, ale mogących zadecydować o sukcesie tego, co staramy się stworzyć, aby zainteresować odbiorcę produktem czy usługą, umocnić markę, przedstawić publiczności nowy produkt.

 

czytaj dalej

 

„Słownik polityczny IV RP” Wojciecha Szalkiewicza

Jedno spojrzenie na okładkę wystarczy, aby przewidzieć co się za nią kryje. Autor zaprasza nas na karcianą partyjkę z braćmi Kaczyńskimi, Romanem Giertychem i Andrzejem Lepperem. Barokowe stroje elity IV RP wprowadzają nas w humorystyczny nastrój, a dzierżone przez nich miecze i topory zapewniają lekki dreszczyk emocji.

czytaj dalej

Jezus i biel stanie się bielsza. Jak kościół wymyślił marketing.

Dziś recenzujemy książkę autorstwa Bruno Ballardini'ego pod jakże kontrowersyjnym tytułem:,,Jezus i biel stanie się bielsza. Jak kościół wymyślił marketing". Publikacja została wydana nakładem Wydawnictwa W.A.B.

czytaj dalej

'Nowy Marketing' Dominika Kaznowskiego

'Nowy Marketing' Dominika Kaznowskiego

Na rynku pojawiła się nowa pozycja godna polecenia specjalistom od PR, reklamy, marketingu oraz internetowym zapaleńcom - ,,Nowy Marketing" autorstwa Dominika Kaznowskiego, byłego dyrektora pionu internet Agory, a obecnie prezesa Xevin Consulting. Księżka ma charakter leksykonu marketingowego. Autor termin po terminie omawia poszczególne zjawiska pojawiające się w dzisiejszym internecie i przestrzeni online. Web 1.0, web 2.0, Live web, social networking, RSS, Wiki, podcasting - nowych terminów marketingowych jest bardzo dużo. Książka Kaznowskiego pozwala czytelnikom na usystematyzowanie wiedzy i zebranie tej całej nowomowy marketingowej w jedną całość. Co ważne wydawnictwo VFP Communications wraz z autorem postanowiło udostępnić książkę w formacie PDF w sieci. Księżkę można pobrać tutaj. Jeżeli ktoś nie uznaje długiego czytania na ekranie monitora komputerowego książka jest również dostępna w księgarniach w cenie 24 zł.

czytaj dalej

Recenzja książki 'Twórcze projektowanie' autorstwa Gavina Ambrose'a i Paula Harris'a

Co to jest kerning? Jaka jest istota ciągu Fibonacciego? I dlaczego krój czcionki może zadecydować o poprawnym zrozumieniu przekazu. Tego wszystkiego dowiemy się z publikacji autorstwa Gavina Ambrose'a i Paula Harris'a zatytułowanej ,,Twórcze projektowanie”. (Wydawnictwo Naukowe PWN) Książka przeznaczona jest zarówno dla osób dopiero rozpoczynających swoją przygodę za sztuką projektowania, jak i dla profesjonalistów, którym może pomóc uporządkować dotychczas zdobytą wiedzę. Jest to szczególna pozycja nie tylko ze względu na swą praktyczną zawartość merytoryczną, ale także ciekawą, przykuwającą oko formę. Publikacja pozwala zapoznać się z standardami tworzenia layoutu, typografii, operowania kolorem i światłem oraz naocznie przekonać się, co oznacza właściwy rozkład tekstu na stronie i dlaczego charakter fontu musi być zgodny z faktycznym znaczeniem słów. Lektura książki otwiera przed czytelnikiem świat dotąd nieznany dla zwykłego odbiorcy treści plakatów, ulotek, książek i prasy.

czytaj dalej

Recenzja książki „Kreatywna reklama” autorstwa Ken Burstenshaw, Nik Mahon i Caroline Barfoot

Dzięki PWN pod koniec 2007r. ukazała się książka „Kreatywna reklama” autorstwa Ken Burstenshaw, Nik Mahon i Caroline Barfoot. Jak czytamy na stronach wydawnictwa ma być to „wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!” „Kreatywna reklama” jest wprowadzeniem do procesu tworzenia reklam przede wszystkim dla osób, którzy chcą związać się zawodowo z branżą reklamową. Książka została napisana zgodnie z fundamentalną zasadą reklamy czyli „jak najprościej”.
 

czytaj dalej

Recenzja książki „Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków”

Na rynku wydawniczym znajdziemy wiele książek na temat Public Relations. Dodatkowo, co roku pojawiają się są nowe publikacje, które w zamyśle autorów mają być lepsze od poprzedników. Najczęściej są to książki reprezentujące jeden punkt widzenia branży. Brakuje książek, które zawierałyby wiedzę i doświadczenie zebrane od praktyków krajowych w postaci jednej zwięzłej prezentacji. Tę lukę zapełnia „Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków”.
 

czytaj dalej

Wojciech Jabłoński. Kreowanie informacji. Recenzja

Zrozumieć media, ten postulat McLuhana nasunął mi się po lekturze książki ''Kreowanie informacji'' autorstwa Wojciecha Jabłońskiego i zachęcił do rozważań na temat media relations. Autor, wykładowca akademicki, ekspert w dziedzinie marketingu politycznego i public relations rozważa w najnowszej książce zagadnienia, które były w literaturze rzadko opisywane. Jabłoński uporządkował i zanalizował tematy związane z politycznym media relations i wyciągnął z nich wnioski. Wartością publikacji jest jej oryginalność.
 

czytaj dalej

“Public Relations” Richard Laermer, Michael Prichinello.Recenzja

Jak sprawić by ludzie zaczęli „o nas” mówić, jak wzbudzić zainteresowanie tłumu naszą historią, jak w pełni wykorzystać możliwość prezentacji w mediach czyniąc z nich potężne narzędzie, by prowadzona za ich pośrednictwem kampania okazała się sukcesem i przysporzyła firmie właściwy rozgłos wzmacniając jej rynkowy wizerunek – oto przykładowe pytania, na które praktycy PR-u znajdą odpowiedź w książce dwóch autorów – specjalistów w zakresie mediów i Public Relations, Richarda Laermer’a i Michaela Prichinello.
 

czytaj dalej

Grzegorz Fijorek: Anthony Davies „Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR”

Każdy z nas jest autorem i adresatem pytań. Zaczynając od tych najprostszych, błahych, infantylnych, aż po pytania, przy których pytany musi się zatrzymać dłużej i zastanowić. Pytamy o prawie wszystko i prawie wszystkich. Kiedy zbierzemy najczęściej zadawane nam pytania i odpowiedzi, to powstały w taki sposób spis stanowić może dobry materiał do opublikowania. Dlaczego? Taka książka może być przewodnikiem dla osób, które chciałyby zapytać, a z jakiegoś powodu nie mogą. Dzięki takiej książce nie muszą szukać odpowiedzi, bo już ktoś ich w tym wyręczył, odpowiedzi zebrał i usystematyzował.
 

czytaj dalej

Recenzja e-książki

Jeśli kiedykolwiek napiszę jakąś książkę, to na pewno wydam ją jako e-book. Nie chodzi o to, że nie lubię zapachu tradycyjnej farby drukarskiej i szelestu przewracanych kart. Jestem po prostu przekonany, że przyszłość branży wydawniczej należy do e-książek. Wydawnictwo „Złote myśli” opublikowało właśnie taki e-book pt. „E-społeczność”, autorstwa Wojciecha Gustowskiego. Książka poświęcona jest internetowym społecznościom i ich miejscu w e-marketingu i e-PR. Zgodnie z intencją autora ma wypełnić lukę wydawniczą wśród publikacji o tej tematyce. Wprawdzie nie brakuje na rynku książek o tym, jak włączyć Internet w firmowy marketing mix, lecz większości z nich można zarzucić zbytnią ogólnikowość.
 

czytaj dalej

Strona 2 z 5 « 1 ... 2 3 ... 5 »

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...