Zamknij
Nowości - AGD

Reklama radiowa Beko z erotycznym podtekstem

Witold Sokołowski, 2008-09-23 00:00:00

„Wysmaruję Ci plecy czekoladą, oblej mnie olejem, rozgniotę pomidory na Twoich udach, wybiczuj mnie tym makaronem!” – od tych właśnie słów zaczyna się spot nowej, odważnej kampanii radiowej BEKO. Polscy słuchacze już wkrótce przekonają się, że reklama urządzeń AGD może być bardzo niekonwencjonalna.


Podczas rozpoczynającej się kampanii, firma BEKO zdecydowała się na promowanie swoich produktów w odważny i pomysłowy sposób. Przez pierwszych kilkanaście sekund słuchacz może być lekko zdezorientowany, gdyż na początku spotu usłyszy „dialog” pary, która wykorzystuje produkty spożywcze inaczej niż większość z nas: oblewają się olejem, smarują czekoladą, rozgniatają na sobie pomidory, biczują się makaronem. Dopiero na końcu spotu zostaje wyjaśnione ich nietypowe zachowanie – oni robią wszystko, aby mieć pretekst do zabrudzenia ubrań, a następnie uprania ich w pralce BEKO.


- "Tym razem postawiliśmy na spot, który może być odebrany jako kontrowersyjny, ale jest też pełen humoru. Jego atutem jest to, że mocno wyróżnia się spośród wielu podobnych do siebie reklam radiowych. Myślę, że łatwo się go zapamiętuje i będzie on dobrze odebrany przez naszą grupę docelową” - mówi Michał Grzeliński, Regional Marketing & Product Manager Poland-Hungary-Czech-Slovakia firmy BEKO.


Nowa dwutygodniowa kampania radiowa ruszy pod koniec września i potrwa do początku października br. 30-sekundowe spoty będziemy mogli usłyszeć na falach RMF FM, RMF Maxx, radia Eska i Eska Rock. Będzie ona wspierana 4-tygodniową kampanią Internetową wykorzystującą strony muratordom.pl, e-mieszkanie.pl, urzadzamy.pl, we-dwoje.pl, lazienki.pl.


Spot przygotowany został specjalnie na nasz rynek przez polski oddział TBWA. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Kampanię wspierają także działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications.


Spotu radiowego można odsłuchać klikając w poniższy link: http://www.beko.com.pl/files/mp3/BEKO_Seks_rd_30s_Final.mp3

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...