Zamknij
Prosto z rynku - PR i prawo info

Reklama Żywca z Tomaszem Adamkiem "opuściła" prokuraturę

Witold Sokołowski, 2010-06-02 11:28:31

Pod koniec lutego br. media informowały o złożeniu przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych doniesienia do Prokuratury ws. reklamy telewizyjnej marki Żywiec z udziałem Pana Tomasza Adamka.


- Zapewnialiśmy, że ta reklama - jak wszystkie inne reklamy Grupy Żywiec S.A. (Spółki) - została sprawdzona pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa w Polsce, co potwierdziły również ekspertyzy prawne. - czytamy w komunikacie Grupy Żywiec - Dodatkowo, argumentowaliśmy, że Ustawa o Wychowaniu w Trzeźwości i Przeciwdziałaniu Alkoholizmowi nie zakazuje sportowcom udziału w reklamie piwa, ani też nie zakazuje prowadzenia reklamy z wykorzystaniem skojarzeń ze sportem. W związku z tym reklama marki Żywiec z udziałem Pana Tomasza Adamka jest zgodna z obowiązującymi przepisami.


Niedawno Grupa Żywiec S.A. uzyskała potwierdzenie, że Prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania w tej sprawie, co zdaniem Spółki jednoznacznie wskazuje, iż rzeczona reklama jest zgodna z prawem.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...