Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Relacje

Wyprzedzać przyszłość – wiedza i networking w nowoczesnej oprawie

W Hotelu Warszawianka w Jachrance spotkali się przedstawiciele branży eventowej oraz ich zleceniodawcy, aby w atmosferze networkingu i integracji poznać możliwości obiektu, nawiązać nowe kontakty oraz dowiedzieć się, jak planować i organizować angażujące eventy. Spotkanie odbyło się w dniach 13-14 listopada 2015 r.

czytaj dalej

PR i content marketing – związek idealny?

30 listopada br. w MiTo odbyło się spotkanie z cyklu Kawa, Herbata, PR współorganizowane przez Związek Firm Public Relations i agencję 24/7 Communication. Debata miała za zadanie rozważyć czy PR i content marketing mogą stworzyć związek idealny. Moderatorem była Katarzyna Fabjaniak-Czerniak, Group Account Manager 24/7 Communication.

czytaj dalej

Pierwsza edycja Gift Show Poland zakończona

Prawie 3 tys. osób zgromadziły premierowe targi Gift Show Poland odbywające się w dniach 22-24 maja br. w Centrum MT Polska w Warszawie. Nie zabrakło wśród nich przedstawicieli branży upominkowej, jak i indywidualnych zwiedzających, którzy na miejscu poszukiwali inspiracji na oryginalne prezenty.

czytaj dalej

Marki dla Polski - relacja z konferencji magazynu Brief

Marki dla Polski - relacja z konferencji magazynu Brief

Przedstawiciele trzech przenikających się sfer: biznesu, administracji i nauki spotkali się i debatowali na temat silnej marki Polski i siły polskich marek. Poszukując odpowiedzi na pytania, jak współpracować i jakie podjąć kroki w kierunku realizacji efektywnej kooperacji, przedstawiony został program “Marki dla Polski", stworzony przez Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu “Brief”, twórcę platformy Brief for Poland.

czytaj dalej

Konferencja „Wideo w sieci”

Konferencja „Wideo w sieci”

Jaka jest dziś rola wideo online w komunikacji marketingowej? Jakie są możliwości związane z tym kanałem dotarcia do konsumentów i dlaczego warto w niego inwestować? Jak będzie wyglądał rozwój wideo w sieci w Polsce? Na te i inne pytania odpowiadali prelegenci zorganizowanej przez magazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci”

czytaj dalej

Pierwsze w Polsce forum na temat reklamy kinowej

Pierwsze w Polsce forum na temat reklamy kinowej

W listopadzie odbyła się pierwsza merytoryczna konferencja dotycząca reklamy kinowej „Forum wokół Kin(Ads)”. To pierwsza tego typu impreza w Polsce. Jej hasło przewodnie brzmiało: „Jak zostać gwiazdą kina? Reklama kinowa w Polsce i na świecie”. Pomysłodawcą i organizatorem Forum jest firma KinAds, która w tym roku obchodzi pięciolecie istnienia.

czytaj dalej

Goemarketing Now najważniejszym wydarzeniem w branży geomarketingowej

Ponad 200 gości, panel dyskusyjny oraz prelekcje poświęcone rozwiązaniom dla biznesu i reklamy. Tak wyglądała pierwsza w Polsce konferencja poświęcona geomarketingowi – „Geomarketing Now”, której hasłem przewodnim było pytanie „Jak zmonetyzować dane geoprzestrzenne o klientach?”

czytaj dalej

Czy w Polsce opłaca się organizować wielkie imprezy sportowe?

Podczas debaty „Wielkie wydarzenia sportowe – zysk czy strata?” zorganizowanej przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” zaproszeni goście próbowali odpowiedzieć na pytanie, jakie korzyści płyną z organizowania imprez sportowych i jak te korzyści zmierzyć.

czytaj dalej

Debata o reklamie zewnętrznej

Na początku lipca br. odbyło się kolejne spotkanie z cyklu „Zmieniamy Warszawę. Warszawa 2.0”. Przedstawiciele urzędu miasta i Kancelarii Prezydenta RP, mieszkańcy stolicy oraz aktywiści i przedstawiciele biznesu rozmawiali o problemie reklamy zewnętrznej oraz działaniach podejmowanych na rzecz poprawy estetyki przestrzeni publicznej.

czytaj dalej

Podsumowanie Konferencji PR w Samorządzie i Administracji,

Trzy dni pełne inspirujących wykładów, burzliwych dyskusji oraz cennej i praktycznej wiedzy przekazanej przez najlepszych ekspertów z dziedziny PR w Polsce. Za nami XI Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. A jak przebiegała krok po kroku?

czytaj dalej

Strona 1 z 34 1 2 3 ... 34 »

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...