Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Relacje

Wyprzedzać przyszłość – wiedza i networking w nowoczesnej oprawie

W Hotelu Warszawianka w Jachrance spotkali się przedstawiciele branży eventowej oraz ich zleceniodawcy, aby w atmosferze networkingu i integracji poznać możliwości obiektu, nawiązać nowe kontakty oraz dowiedzieć się, jak planować i organizować angażujące eventy. Spotkanie odbyło się w dniach 13-14 listopada 2015 r.

czytaj dalej

PR i content marketing – związek idealny?

30 listopada br. w MiTo odbyło się spotkanie z cyklu Kawa, Herbata, PR współorganizowane przez Związek Firm Public Relations i agencję 24/7 Communication. Debata miała za zadanie rozważyć czy PR i content marketing mogą stworzyć związek idealny. Moderatorem była Katarzyna Fabjaniak-Czerniak, Group Account Manager 24/7 Communication.

czytaj dalej

Pierwsza edycja Gift Show Poland zakończona

Prawie 3 tys. osób zgromadziły premierowe targi Gift Show Poland odbywające się w dniach 22-24 maja br. w Centrum MT Polska w Warszawie. Nie zabrakło wśród nich przedstawicieli branży upominkowej, jak i indywidualnych zwiedzających, którzy na miejscu poszukiwali inspiracji na oryginalne prezenty.

czytaj dalej

Marki dla Polski - relacja z konferencji magazynu Brief

Marki dla Polski - relacja z konferencji magazynu Brief

Przedstawiciele trzech przenikających się sfer: biznesu, administracji i nauki spotkali się i debatowali na temat silnej marki Polski i siły polskich marek. Poszukując odpowiedzi na pytania, jak współpracować i jakie podjąć kroki w kierunku realizacji efektywnej kooperacji, przedstawiony został program “Marki dla Polski", stworzony przez Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu “Brief”, twórcę platformy Brief for Poland.

czytaj dalej

Konferencja „Wideo w sieci”

Konferencja „Wideo w sieci”

Jaka jest dziś rola wideo online w komunikacji marketingowej? Jakie są możliwości związane z tym kanałem dotarcia do konsumentów i dlaczego warto w niego inwestować? Jak będzie wyglądał rozwój wideo w sieci w Polsce? Na te i inne pytania odpowiadali prelegenci zorganizowanej przez magazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci”

czytaj dalej

Pierwsze w Polsce forum na temat reklamy kinowej

Pierwsze w Polsce forum na temat reklamy kinowej

W listopadzie odbyła się pierwsza merytoryczna konferencja dotycząca reklamy kinowej „Forum wokół Kin(Ads)”. To pierwsza tego typu impreza w Polsce. Jej hasło przewodnie brzmiało: „Jak zostać gwiazdą kina? Reklama kinowa w Polsce i na świecie”. Pomysłodawcą i organizatorem Forum jest firma KinAds, która w tym roku obchodzi pięciolecie istnienia.

czytaj dalej

Goemarketing Now najważniejszym wydarzeniem w branży geomarketingowej

Ponad 200 gości, panel dyskusyjny oraz prelekcje poświęcone rozwiązaniom dla biznesu i reklamy. Tak wyglądała pierwsza w Polsce konferencja poświęcona geomarketingowi – „Geomarketing Now”, której hasłem przewodnim było pytanie „Jak zmonetyzować dane geoprzestrzenne o klientach?”

czytaj dalej

Czy w Polsce opłaca się organizować wielkie imprezy sportowe?

Podczas debaty „Wielkie wydarzenia sportowe – zysk czy strata?” zorganizowanej przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” zaproszeni goście próbowali odpowiedzieć na pytanie, jakie korzyści płyną z organizowania imprez sportowych i jak te korzyści zmierzyć.

czytaj dalej

Debata o reklamie zewnętrznej

Na początku lipca br. odbyło się kolejne spotkanie z cyklu „Zmieniamy Warszawę. Warszawa 2.0”. Przedstawiciele urzędu miasta i Kancelarii Prezydenta RP, mieszkańcy stolicy oraz aktywiści i przedstawiciele biznesu rozmawiali o problemie reklamy zewnętrznej oraz działaniach podejmowanych na rzecz poprawy estetyki przestrzeni publicznej.

czytaj dalej

Podsumowanie Konferencji PR w Samorządzie i Administracji,

Trzy dni pełne inspirujących wykładów, burzliwych dyskusji oraz cennej i praktycznej wiedzy przekazanej przez najlepszych ekspertów z dziedziny PR w Polsce. Za nami XI Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. A jak przebiegała krok po kroku?

czytaj dalej

Strona 1 z 34 1 2 3 ... 34 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...