Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Relaunch marki Balsam Pomorski

Witold Sokołowski, 2006-12-13 00:26:00

Firma Sobieski zdecydowała się na całkowitą zmianę wizerunku Balsamu Pomorskiego, najpopularniejszej wódki gatunkowej w swoim portfolio. Wraz ze zmianą opakowania Balsamy będą dostępne w nowych smakach.

Balsam Pomorski jest hitem wśród alkoholi, który przebojem wdarł się do czołówki najchętniej kupowanych wódek gatunkowych w Polsce. W ciągu dwóch lat istnienia na rynku ma obecnie około 3% udziałów w całym rynku wódki w Polsce. Teraz dostał nową butelkę i etykietę.


Jednym z powodów zmiany były liczne próby naśladownictwa Balsamu przez innych producentów alkoholi: ”Często nasi Klienci, którzy chcieli kupić oryginalny Balsam Pomorski, nieświadomie kupowali produkty innych firm, łudząco podobne do Balsamu” – wyjaśnia Paweł Szarzyński, brand manager w firmie Sobieski - Inny powód to rosnące wymagania klientów, którzy poza jakością cenią sobie eleganckie opakowanie i zwracają uwagę na detale, takie jak kształt butelki, czy wygląd etykiety.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...