Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Relaunch marki Balsam Pomorski

Witold Sokołowski, 2006-12-13 00:26:00

Firma Sobieski zdecydowała się na całkowitą zmianę wizerunku Balsamu Pomorskiego, najpopularniejszej wódki gatunkowej w swoim portfolio. Wraz ze zmianą opakowania Balsamy będą dostępne w nowych smakach.

Balsam Pomorski jest hitem wśród alkoholi, który przebojem wdarł się do czołówki najchętniej kupowanych wódek gatunkowych w Polsce. W ciągu dwóch lat istnienia na rynku ma obecnie około 3% udziałów w całym rynku wódki w Polsce. Teraz dostał nową butelkę i etykietę.


Jednym z powodów zmiany były liczne próby naśladownictwa Balsamu przez innych producentów alkoholi: ”Często nasi Klienci, którzy chcieli kupić oryginalny Balsam Pomorski, nieświadomie kupowali produkty innych firm, łudząco podobne do Balsamu” – wyjaśnia Paweł Szarzyński, brand manager w firmie Sobieski - Inny powód to rosnące wymagania klientów, którzy poza jakością cenią sobie eleganckie opakowanie i zwracają uwagę na detale, takie jak kształt butelki, czy wygląd etykiety.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...