Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Roller Sushi w reality show TVN-u

Witold Sokołowski, 2010-09-14 16:47:54

Roller Sushi w reality show TVN-u

Roller Sushi – marka oferująca sushi w formie fresh fast food, buduje swoją rozpoznawalność dzięki obecności w najnowszym reality show TVN-u. Sushi w rolkach spróbują dziewczyny biorące udział w programie „Top model. Zostań modelką!”, który oglądać będzie można jesienią na antenie stacji.


Dziewczyny poznają Roller Sushi już podczas castingów. Sushi nie zabraknie też w menu dostępnym na co dzień dla finalistek programu, które zamieszkają razem w luksusowym domu. Zapewnieniem cateringu na potrzeby programu zajmuje się firma Elmar Serwis.


„Sushi ma w Polsce wielu zwolenników. Ze względu na swoje walory odżywcze i smakowe ich liczba stale rośnie. Młode, atrakcyjne i dbające o siebie dziewczyny z pewnością docenią obecność specjałów kuchni japońskiej w menu, jakie będziemy im serwować w trakcie programu.”- mówi Robert Skóra z Elmar Serwis. „Podjęliśmy współpracę z International Sushi Bistro, właścicielem marki Roller Sushi, ze względu na oferowaną przez firmę jakość i cenę. A także przez wzgląd na innowacyjnych sposób podania produktu.” – dodaje.


W Polsce Roller Sushi oferuje rolki typu Big Maki - rolki grube, gdzie ryżem otoczonych jest kilka składników oraz Maki Sam – rolki cienkie, w których oprócz ryżu jest jeden wybrany składnik. Big Maki występują w 8 wariantach a Maki Sam w pięciu wariantach smakowych – tych najbardziej popularnych wśród wielbicieli sushi. Sushi w rolkach, podawane w specjalnym opakowaniu – tubie, to nowość na polskim rynku. Ogromną popularnością cieszy się już między innymi w Stanach Zjednoczonych i w Australii.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...