Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Roller Sushi w reality show TVN-u

Witold Sokołowski, 2010-09-14 16:47:54

Roller Sushi w reality show TVN-u

Roller Sushi – marka oferująca sushi w formie fresh fast food, buduje swoją rozpoznawalność dzięki obecności w najnowszym reality show TVN-u. Sushi w rolkach spróbują dziewczyny biorące udział w programie „Top model. Zostań modelką!”, który oglądać będzie można jesienią na antenie stacji.


Dziewczyny poznają Roller Sushi już podczas castingów. Sushi nie zabraknie też w menu dostępnym na co dzień dla finalistek programu, które zamieszkają razem w luksusowym domu. Zapewnieniem cateringu na potrzeby programu zajmuje się firma Elmar Serwis.


„Sushi ma w Polsce wielu zwolenników. Ze względu na swoje walory odżywcze i smakowe ich liczba stale rośnie. Młode, atrakcyjne i dbające o siebie dziewczyny z pewnością docenią obecność specjałów kuchni japońskiej w menu, jakie będziemy im serwować w trakcie programu.”- mówi Robert Skóra z Elmar Serwis. „Podjęliśmy współpracę z International Sushi Bistro, właścicielem marki Roller Sushi, ze względu na oferowaną przez firmę jakość i cenę. A także przez wzgląd na innowacyjnych sposób podania produktu.” – dodaje.


W Polsce Roller Sushi oferuje rolki typu Big Maki - rolki grube, gdzie ryżem otoczonych jest kilka składników oraz Maki Sam – rolki cienkie, w których oprócz ryżu jest jeden wybrany składnik. Big Maki występują w 8 wariantach a Maki Sam w pięciu wariantach smakowych – tych najbardziej popularnych wśród wielbicieli sushi. Sushi w rolkach, podawane w specjalnym opakowaniu – tubie, to nowość na polskim rynku. Ogromną popularnością cieszy się już między innymi w Stanach Zjednoczonych i w Australii.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...