Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Roth Observatory International wchodzi do Polski

Witold Sokołowski, 2014-02-26 12:17:17

Roth Observatory International wchodzi do Polski

Globalna firma doradztwa marketingowego, Roth Observatory International otwiera biuro w Warszawie, by dostarczać swoje rozwiązania klientom w Polsce i całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Oddział będzie kierowany przez Lorenza van der Stam, marketingowca z wieloletnim doświadczeniem.


Roth Observatory International jest wiodącym specjalistą w międzynarodowym doradztwie biznesowym. Koncentruje się na wsparciu zarządzających w optymalizacji wydajności zasobów marketingowych. Główna siedziba firmy znajduje się w Londynie. Prócz niej działa 11 innych biur na całym świecie (m.in. w Johannesburgu, Los Angeles czy Tokyo). Do najważniejszych klientow firmy należą, m.in. BMW, Allianz, Danone czy Samsung. Konsultacje udzielane przez Roth Observatory international obejmują analizy związane z budżetowaniem, reorganizacje struktur i procesów wewnętrznych oraz dopasowanie do najnowszych trendów marketingowych.


Lorenz van der Stam: „Nie mogę się doczekać, by połączyć moją wiedzę o rynku agencji marketingowych w Europie Środkowo-Wschodniej z najlepszymi praktykami Roth Observatory International, wypróbowanymi już na całym świecie. Jestem pewnien, że klienci odniosą korzyści dzięki użyciu narzędzi i procedur naszej firmy”.


John Sealey: "Nowoczesne technologie cyfrowe sprawiają, że rola marketingu zmienia się. Wspieramy firmy w reorganizacji zasobów marketingowych. Chcemy pomagać klientom w jeszcze dokładniej targetowanych działaniach. Warszawa jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się miast w Europie Wschodniej. Jest też idealnie zlokalizowana, by wspierać najlepsze korporacje w regionie”.


Więcej informacji na stronie firmy: http://rothobservatory.com/pl

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...