Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

Rozkwitam.pl - strona internetowa marki Veet

Witold Sokołowski, 2010-06-08 16:38:56

Rozkwitam.pl - strona internetowa marki Veet

Rozkwitam.pl to nowa strona internetowa marki Veet stworzona z okazji wprowadzenia nowego produktu do portfolio – Veet Suprem’Essence. Realizacją kampanii zajęła się agencja interaktywna Artegence. Akcja toczy się dwutorowo, zarówno na dedykowanej stronie internetowej, jak również profilu na portalu Facebook.


Artegence jest agencją, której jedną z głównych specjalności jest budowanie społeczności, w związku z czym i tym razem skupiono się na stworzeniu silnej interakcji z użytkownikiem. Pierwszym polem działań jest dedykowana strona internetowa, która poświęcona jest konkursowi fotograficznemu. Użytkownicy po zarejestrowaniu mogą załadować własne zdjęcie przedstawiające ich osobę z motywem róży, bądź wykorzystać aplikację umożliwiającą dodanie różanej ramki do fotografii. Sześciu zwycięzców, których zdjęcia uzyskają największą liczbę głosów internautów, otrzyma nagrodę główną, czyli profesjonalną sesję fotograficzną w płatkach róż. Na pozostałych internautów czekają nagrody od marki Veet.


Na uwagę zasługuję także drugie miejsce spotkań miłośników marki Veet, czyli oficjalny profil na Facebook’u prowadzony również przez agencję Artegence. Dyskusja skupia się wokół tematów związanych z pielęgnacją ciała i fantastycznym wpływem płatków róż na urodę. Użytkowniczki - gdyż to kobiety stanowią większość fanów marki - mają okazję podzielić się z innymi przydatnymi poradami oraz własnymi doświadczeniami. Najciekawsze z nich nagradzane są zestawami produktów nowej linii Veet Suprem’Essence.


Akcja prowadzona przez Artegence potrwa do 26 czerwca 2010.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...