Zamknij

Nowości - RTV

Rusza kampania nowej oferty INEA

Mieszko I, Kazimierz Wielki i Mikołaj Kopernik z dostępem do najszybszego internetu w Polsce? INEA, jeden z największych operatorów multimedialnych w Polsce, startuje z kampanią reklamową wspierającą nową ofertę.
 

czytaj dalej

Monday PR zadba o komunikację telefonów i smartfonów Nokia

Do grona klientów agencji Monday PR dołączyła firma HMD Global, wyłączny licencjobiorca telefonów marki Nokia. Monday PR odpowiada za obsługę komunikacyjną firmy i jej produktów – telefonów i smartfonów Nokia. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. 

czytaj dalej

Ogilvy & Mather z nową platformą dla nju mobile na Instagramie

Platforma komunikacyjna przygotowana dla marki nju mobile przez agencję Ogilvy & Mather pod hasłem #onlynju to nowy sposób prezentacji przewag marki i jej oferty. Kampania jest częścią formatu „Only nju”.  

czytaj dalej

WAGO ELWAG z agencją PR POiNTB

W lutym bieżącego roku WAGO ELWAG – producent komponentów elektrycznych i elektronicznych – rozpoczął współpracę z wrocławską agencją PR POiNTB. Umowa obejmuje kompleksową obsługę w ramach kampanii medialnej.

czytaj dalej

W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. Znany aktor i współwłaściciel Warszawskiej Szkoły Filmowej, śpiewająco opowiada o wysokiej jakości obsługi firm w T-Mobile. Spot reklamowy utrzymany jest w lubianym przez klientów formacie muzycznym do melodii „Don’t worry, be happy”.

czytaj dalej

STUDIO KONESERA, CZYLI NOWA ODSŁONA KAMPANII PROMUJĄCEJ SAMSUNG SMART TV

Samsung Electronics polska przygotował nową odsłonę kampanii promującej smart tv. Tym razem w materiałach wideo zobaczymy Grzegorza Krychowiaka oraz aktorów – Jarosława Boberka I Adama Woronowicza. Celem kampanii jest zwiększenie wiedzy na temat samsung smart tv i treści, jakie są dostępne w ramach tej usługi. 

czytaj dalej

4 PUBLICITY zajmie się komunikacją marki BECKER

Agencja 4 PUBLICITY nawiązała współpracę z markę BECKER i tym samym poszerza portfolio klientów o kolejną firmę z branży motoryzacyjnej. BECKER znany jest z wysokiej jakości urządzeń nawigacyjnych. Agencja zadba o wizerunek marki, testy produktów oraz o media relations.

czytaj dalej

HP w kampanii "Odkrywaj Wspomnienia"

W ramach kampanii Odkrywaj Wspomnienia dla najnowszego urządzenia wielofunkcyjnego HP Ink Advantage All in One z serii 3700, marka HP przypomina o tradycyjnych zdjęciach w nietypowy sposób – zaprasza wszystkich do bicia Rekordu Guinnessa w najdłuższej zdjęciowej historii i pomocy dzieciom, którymi opiekuje się Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.

czytaj dalej

Platforma nc+ wybrała Havas PR

Agencja Havas PR wygrała przetarg organizowany przez ITI Neovision S.A. na obsługę public relations platformy nc+. Havas PR będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i wsparcie działu PR w komunikacji kanałów premium z rodziny CANAL+ oraz kanałów tematycznych, a także oferty programowej i nowości technologicznych. Agencja jest również preferowanym partnerem w obszarze doradztwa korporacyjnego.

czytaj dalej

Agencja VanLeif wygrała przetarg flagowego smartfona Huawei P9

Za przygotowanie koncepcji oraz produkcję eventu, podczas którego odbyła się polska premiera najnowszego flagowca Huawei P9, odpowiadała agencja VanLeif.

czytaj dalej

Strona 1 z 58 1 2 3 ... 58 »

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...