Zamknij
Nowości - AGD

Rusza analogowa kampania reklamowa Cheil Poland

Nowy User, 2017-02-20 20:03:09

Rusza analogowa kampania reklamowa Cheil Poland

W czasach, kiedy większość kampanii reklamowych tworzy się głównie poprzez współpracę człowieka z komputerami, a połowa życia dzieje się online, tradycyjne formy pracy i sztuki schodzą na dalszy plan. Cheil Poland podjął się jednak wyzwania – w dobie postępującej digitalizacji stworzył opierającą się na warstwie wizualnej, analogową kampanię dla lodówek technologicznego giganta – marki Samsung.


Na potrzeby wąsko targowanej kampanii powstała spójna linia wizualna, wykorzystana w prasie i digitalu. Ilustracje zostały wykonane odręcznie, tworząc przekaz, który wyróżnia się w szumie reklam sprzętu AGD. By w pełni wykorzystać potencjał kreacji, Cheil Poland współpracowało ze znanym polskim ilustratorem, Przemysławem Truścińskim. – Cieszę się, że prawdziwe artystyczne rzemiosło nie zanika w reklamie, a dobra i oryginalna praca wciąż ma znaczenie – stwierdził Truściński.


Linia kreatywna promuje lodówki firmy Samsung – lidera nie tylko sprzedaży na polskim rynku, ale również rozwiązań i najwyższej jakości wykonania. Produkty AGD Samsung to najnowocześniejsze technologie – np. Space Max, pozwalający na zwiększenie pojemności, przy zachowaniu tych samych wymiarów lodówki. Komunikacja kategorii AGD wymaga nowego i świeżego podejścia, dlatego kreacja powstała na potrzeby kampanii jest niezwykle charakterystyczna, co w bezpośredni sposób przełoży się na zapamiętywalność przekazu.


– Marzeniem każdej agencji jest klient, który wybiera najśmielszy projekt. Świadczy to o bliskich relacjach i obopólnym zaufaniu, a także dowodzi – co niezwykle ważne z perspektywy kreacji – że świeże, oparte na mocnym insighcie i prawdziwie twórcze pomysły nadal są w cenie – podsumowała Mojca Tirš, Creative Director Cheil Polska.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...