Zamknij
Nowości - Zdrowie

Rusza kampania telewizyjna Carex

Nowy User, 2017-02-08 11:02:26

Rusza kampania telewizyjna Carex

6 lutego rusza nowa kampania telewizyjna marki Carex, której spot emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.


Akcja promuje antybakteryjne mydła w płynie Carex, a także wspiera nowość w portfolio marki – antybakteryjne mydła w kostce. Kampania, która potrwa do 5 marca, obejmuje także media społecznościowe i wsparcie PR.


Carex to marka będąca liderem rynkowym w segmencie mydeł antybakteryjnych , która w swoim portfolio posiada także antybakteryjne żele do rąk, chusteczki odświeżające oraz nowość – pielęgnujące, antybakteryjne mydła w kostce.


Na potrzeby najnowszej kampanii telewizyjnej marki powstał 20-sekundowy spot reklamowy, który komunikuje hasło marki „Myje, chroni, pielęgnuje. Dla całej rodziny”.


Carex każdego dnia dba o higienę całej rodziny, oferując przyjazne dla skóry produkty. To marka familijna, co przede wszystkim staraliśmy się oddać, tworząc najnowszą kampanię – mówi Małgorzata Kicia-Michnowska, Junior Brand Manager marki Carex. – Spot promujący antybakteryjne mydła w płynie Carex oraz nowość w portfolio, mydła w kostce, utrzymany jest w konwencji dokumentującej codzienne sytuacje, w których – by móc w pełni czerpać z życia – potrzebujemy dodatkowej pewności, że jesteśmy „w dobrych rękach”. Dzięki produktom marki Carex nie musimy się o to martwić, ponieważ pomagają w bezpieczny i delikatny sposób zadbać o higienę rąk wszystkich członków rodziny.


Spot promuje linię antybakteryjnych mydeł w płynie Carex oraz wspiera komunikację nowości rynkowej – pielęgnujących, antybakteryjnych mydeł w kostce. Nowe produkty stworzone zostały specjalnie z myślą o osobach, które doceniają właściwości pielęgnacyjne i antybakteryjne kosmetyków myjących, ale jednocześnie poszukują mydeł w tradycyjnej, sprawdzonej formie.


Za kreację i produkcję spotu odpowiadają agencje IRIS oraz Cheil Polska. Zakup mediów jest po stronie domu mediowego OMD, a kampanię w mediach społecznościowych koordynuje agencja Feno. Działania Public Relations wspierające kampanię prowadzi agencja Tailor Made PR.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...