Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Ruszaj się i pij Kubusia - także zimą

Nowy User, 2017-02-20 21:40:00

Najnowsza reklama telewizyjna Kubusia to kolejny dynamiczny i przepełniony dziecięcą energią spot marki. Tym razem Kubuś jest z bohaterami na stoku, podczas zimowej zabawy.


Kubuś to najpopularniejsze soki i napoje dla dzieci – produkty, które towarzyszą dzieciom każdego dnia. Kubuś to także ruch i zabawa. Marka od dawna wspiera aktywność fizyczną wśród dzieci – m.in. organizując biegi Waterrr Run, w sezonie zimowym zapraszając dzieci na stoki, a latem nad morze, czy prowadząc inicjatywy takie jak „Po pierwsze WF”. Najnowszy spot nawiązuje do tego, że marka towarzyszy najmłodszym podczas wielu aktywności i w czasie zabawy, również zimą, najmłodsi chętnie sięgają po Kubusia.


Reklama utrzymana jest w dynamicznej, żywiołowej stylistyce, podobnej do poprzednich spotów Kubusia, w których dzieci bawią się i rywalizują w różnych sportowych konkurencjach. W nowej kampanii marki poznajemy nowych bohaterów – chłopiec mierzy się z wyzwaniem przejazdu przez snowpark i wspólnie z koleżanką rejestrują to na telefonie. By dodać sobie odwagi i energii – mały sportowiec sięga oczywiście po łyk Kubusia GO!, a kiedy dosłownie musi „zmierzyć się” ze śniegiem – również, ze śmiechem, sięga po ulubiony sok.


Dzieci uwielbiają spędzać aktywnie czas, a to zawsze doskonała okazja, by wzmocnić się łykiem ulubionego soku lub napoju. Podczas różnych aktywności najmłodsi wybierają produkty Kubusia, bo ważny jest dla nich ulubiony smak i praktyczne warianty opakowań, które zapewniają wygodę w każdej sytuacji. Właśnie dlatego hasło kampanii to: Jak się ruszasz, pij Kubusia!

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...