Zamknij
Nowości - AGD

Ruszyła kampania blenderów i mikserów marki Bosch

Witold Sokołowski, 2013-06-11 16:38:15

Do końca sierpnia br. potrwa kampania promująca miksery i blendery ErgoMixx marki Bosch. Opatrzona hasłem, podkreślającym wyjątkowe efekty pracy sprzętów tej marki, obecna będzie w prasie, mediach społecznościowych i Internecie. Wszystkie działania wspierać będą materiały POS.


W dwudziestu magazynach kobiecych, lifestyle’owych, kulinarnych i parentingowych, pojawią się dwa layouty reklamowe – miksera i blendera linii ErgoMixx. Poza standardowymi formatami reklamowymi, w trzech wybranych tytułach – w „Kukbuku”, „Kuchni” i „Moim gotowaniu”, pojawią się także inserty z ekskluzywną ulotką z przepisami przygotowanymi przy użyciu kampanijnych blenderów i mikserów.


Obecność w prasie uzupełnią informacje o ErgoMixx dostępne w Internecie. Na dedykowanej stronie www.blendery-bosch.pl, zaprezentowana została szeroka oferta sprzętów, ciekawe przepisy na dania, które można przygotować przy użyciu blendera, jak również aplikacja, która pomaga dopasować mikser lub blender do potrzeb i oczekiwań każdego użytkownika. Każdy, kto z niej skorzysta, ma szansę wygrać dobrany przez sprzęt, odpowiadając na konkursowe pytanie, kończące aplikację. Aplikacja „Jak wybrać blender” jest już dostępna także Onet.gotowanie – jednym z największych portali kulinarnych, na którym od czerwca dostępna będzie specjalna sekcja poświęcona blenderom i mikserom ErgoMixx marki Bosch. Poza przepisami, przeglądem urządzeń i wspomnianą aplikacją, na Internautów czekać będzie także gra w wirtualne puzzle.


Kampania obecna będzie także na Facebooku. Wspólnie z popularnym fanpage’em „I love truskawki”, który jest partnerem akcji, użytkownicy portalu będą mogli wysyłać swoim znajomym wirtualny koktajl. Poza obecnością w mediach społecznościowych, kampania obejmie także blogosferę. Najpopularniejsi blogerzy kulinarni i parentingowi przetestują blendery i miksery ErgoMixx, przeprowadzą konkurs dla swoich fanów oraz wspólnie zredagują e-książkę z poradami i przepisami na potrawy powstałe przy użyciu blenderów i mikserów.


Dodatkowym elementem kampanii jest promocja „Satysfakcja gwarantowana”, w której każdy konsument ma 30 dni na wypróbowanie blendera. Jeśli ten nie spełni jego oczekiwań, klient ma prawo zwrócić sprzęt przez 30 dni od daty zakupu. Promocją objęte są wszystkie modele blenderów ErgoMixx i MixxoQuattro.


Wszystkie z działań kampanii „ErgoMixx – wyjątkowy efekt” uzupełniają materiały POS w postaci dedykowanych sprzętom zawieszek oraz serwetek z nadrukami. Kampania obejmuje także porównywarki cenowe. Layouty reklamy prasowej, ulotek i materiałów POS przygotowała agencja Adwertajzing. Stronę, aplikację konkursową i profil na Facebooku opracowała agencja Insignia.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...