Zamknij
Nowości - Sport

Ruszyła kampania sieci Decathlon

Witold Sokołowski, 2010-11-15 13:40:24

Ruszyła kampania sieci Decathlon

Ruszyła kampania sieci Decathlon - „Narty. Bądź pierwszy na stoku”. Reklamy promują nową ofertę wyposażenia do sportów zimowych – narciarstwa, snowboardu i łyżwiarstwa. Za planowanie odpowiada dom mediowy PanMedia Western, kreację stworzyła agencja Garmont.


Istotną częścią promocji są działania w Internecie. Kampania w sieci jest geotargetowana na Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Opole, Sosnowiec, Gliwice, Bielsko – Białą, Żory, Częstochowę, Legnicę, Lublin, Łódź i Gdańsk. PanMediaWestern również zaplanował dla komunikacji zimowej oferty Decathlonu pakiety serwisów turystycznych związanych z regionami narciarskimi, strony o sportach zimowych oraz najpopularniejsze witryny fanów narciarstwa (m.in. skiforum.pl,narty.wp.pl). Dodatkowo, dom mediowy wykorzystuje reklamę behawioralną skierowaną do internautów, których interesuje sport i rekreacja. Całość działań uzupełnia kampania zasięgowa na największych polskich portalach (m.in. onet.pl, gazeta.pl), targetowany mailing oraz kampania w wyszukiwarkach.


Kampanię umieszcza również lokalna prasa i stacje radiowe. Komunikacja została dodatkowo rozszerzona o ogólnopolski dodatek Gazety Wyborczej „Jedziemy na narty” oraz o Narciarski Atlas Polski, Czech i Słowacji 2011. kampania umieszczona jest również na nośnikach – tablicach 5x2, 6x3, 12x3 i 12x4. Kampania potrwa do 21 listopada.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Jak e-sklepy dbają o klientów

Jak e-sklepy dbają o klientów

Wiarygodność, bezpieczeństwo, jakość obsługi i czas dostawy to kryteria, które biorą pod uwagę klienci e-sklepów decydując ...

K2 przygotowała kampanię promującą drugi sezon „Miłości na bogato”

K2 przygotowała kampanię promującą drugi sezon „Miłości na bogato”

Agencja K2 przygotowała dla Viacom International Media Networks kampanię promującą drugi sezon serialu „Miłość na bogato”, ...

Kodeks Dobrych Praktyk SEO

Kodeks Dobrych Praktyk SEO

Eksperci Grupy Roboczej SEM działającej przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wypracowali Kodeks Dobrych Praktyk ...

Linki sponsorowane

4+ Nutritition 7 Nutrition A - Derma AA Oceanic ActivLab Adidas Alpha Male Alphanova Aminostar Antonio Banderas Aspen Astor Avene Axer Azzaro BSN Balenciaga Bambino Benetton Beyonce Big Zone BioTech Biogenix Blastex Bourjois Brennenstuhl Britney Spears Bruno Banani Brut Built Bulgari Burberry Cacharel Calvin Klein Carolina Herrera Cartier Celine Dion Cerruti Chanel Chiemsee Chloe Christian Dior Christina Aguilera Clinique Controlled Labs Coocazoo Corvet David Beckham Davidoff Dax Cosmetic Dockers Dolce&Gabbana Donna Karan Dsquared Easy Camp Elizabeth Arden Elizabeth Taylor Emolium Esbit Escada Estee Lauder Eveline Evo Sport Ferrari Floslek Gabriela Sabatini Galenic Geoffrey Benne Giorgio Armani Giorgio Beverly Hills