Zamknij
Nowości - Sport

Ruszyła kampania sieci Decathlon

Witold Sokołowski, 2010-11-15 13:40:24

Ruszyła kampania sieci Decathlon

Ruszyła kampania sieci Decathlon - „Narty. Bądź pierwszy na stoku”. Reklamy promują nową ofertę wyposażenia do sportów zimowych – narciarstwa, snowboardu i łyżwiarstwa. Za planowanie odpowiada dom mediowy PanMedia Western, kreację stworzyła agencja Garmont.


Istotną częścią promocji są działania w Internecie. Kampania w sieci jest geotargetowana na Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Opole, Sosnowiec, Gliwice, Bielsko – Białą, Żory, Częstochowę, Legnicę, Lublin, Łódź i Gdańsk. PanMediaWestern również zaplanował dla komunikacji zimowej oferty Decathlonu pakiety serwisów turystycznych związanych z regionami narciarskimi, strony o sportach zimowych oraz najpopularniejsze witryny fanów narciarstwa (m.in. skiforum.pl,narty.wp.pl). Dodatkowo, dom mediowy wykorzystuje reklamę behawioralną skierowaną do internautów, których interesuje sport i rekreacja. Całość działań uzupełnia kampania zasięgowa na największych polskich portalach (m.in. onet.pl, gazeta.pl), targetowany mailing oraz kampania w wyszukiwarkach.


Kampanię umieszcza również lokalna prasa i stacje radiowe. Komunikacja została dodatkowo rozszerzona o ogólnopolski dodatek Gazety Wyborczej „Jedziemy na narty” oraz o Narciarski Atlas Polski, Czech i Słowacji 2011. kampania umieszczona jest również na nośnikach – tablicach 5x2, 6x3, 12x3 i 12x4. Kampania potrwa do 21 listopada.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Akcja filmowa „LifeACT” Philips Polska

Akcja filmowa „LifeACT” Philips Polska

Philips Polska we współpracy z OS3 stworzył nowatorski projekt LifeACT. Kluczowymi elementami kampanii będzie przeprowadzenie dwóch ...

Assessment Center - badanie kompetencji pracowniczych

Assessment Center - badanie kompetencji pracowniczych

Assessment center to skuteczna metoda badania kompetencji pracowniczych, która ze względu na dużą efektywność jest coraz ...

FOKUS TV promuje letnią ramówkę

FOKUS TV promuje letnią ramówkę

3 lipca rozpoczyna się informacyjna kampania promocyjna letniej ramówki FOKUS TV. Reklamy pojawią się na nośnikach ...

Linki sponsorowane

4+ Nutritition 7 Nutrition A - Derma AA Oceanic ActivLab Adidas Alpha Male Alphanova Aminostar Antonio Banderas Aspen Astor Avene Axer Azzaro BSN Balenciaga Bambino Benetton Beyonce Big Zone BioTech Biogenix Blastex Bourjois Brennenstuhl Britney Spears Bruno Banani Brut Built Bulgari Burberry Cacharel Calvin Klein Carolina Herrera Cartier Celine Dion Cerruti Chanel Chiemsee Chloe Christian Dior Christina Aguilera Clinique Controlled Labs Coocazoo Corvet David Beckham Davidoff Dax Cosmetic Dockers Dolce&Gabbana Donna Karan Dsquared Easy Camp Elizabeth Arden Elizabeth Taylor Emolium Esbit Escada Estee Lauder Eveline Evo Sport Ferrari Floslek Gabriela Sabatini Galenic Geoffrey Benne Giorgio Armani Giorgio Beverly Hills