Zamknij
Nowości - Sport

Ruszyła kampania sieci Decathlon

Witold Sokołowski, 2010-11-15 13:40:24

Ruszyła kampania sieci Decathlon - „Narty. Bądź pierwszy na stoku”. Reklamy promują nową ofertę wyposażenia do sportów zimowych – narciarstwa, snowboardu i łyżwiarstwa. Za planowanie odpowiada dom mediowy PanMedia Western, kreację stworzyła agencja Garmont.


Istotną częścią promocji są działania w Internecie. Kampania w sieci jest geotargetowana na Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Opole, Sosnowiec, Gliwice, Bielsko – Białą, Żory, Częstochowę, Legnicę, Lublin, Łódź i Gdańsk. PanMediaWestern również zaplanował dla komunikacji zimowej oferty Decathlonu pakiety serwisów turystycznych związanych z regionami narciarskimi, strony o sportach zimowych oraz najpopularniejsze witryny fanów narciarstwa (m.in. skiforum.pl,narty.wp.pl). Dodatkowo, dom mediowy wykorzystuje reklamę behawioralną skierowaną do internautów, których interesuje sport i rekreacja. Całość działań uzupełnia kampania zasięgowa na największych polskich portalach (m.in. onet.pl, gazeta.pl), targetowany mailing oraz kampania w wyszukiwarkach.


Kampanię umieszcza również lokalna prasa i stacje radiowe. Komunikacja została dodatkowo rozszerzona o ogólnopolski dodatek Gazety Wyborczej „Jedziemy na narty” oraz o Narciarski Atlas Polski, Czech i Słowacji 2011. kampania umieszczona jest również na nośnikach – tablicach 5x2, 6x3, 12x3 i 12x4. Kampania potrwa do 21 listopada.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejny awans w Genesis PR

Genesis PR ma nowego Senior Account Managera. Stanowisko to objęła Urszula Głowicka, dotychczas Account Manager. Posiada ...

Jak należy reklamować biuro rachunkowe?

Biura rachunkowe mocniej niż kiedykolwiek odczuwają obecnie problem konkurencji. Liczba tego typu jednostek w większych miastach ...

Marka Room Escape zdecydowała się na agencję PR

Marka Room Escape zdecydowała się powierzyć kompleksową obsługę public relations agencji PROJEKT 77.  Umowa z agencją ...