Zamknij
Nowości - Sport

Ruszyła kampania sieci Decathlon

Witold Sokołowski, 2010-11-15 13:40:24

Ruszyła kampania sieci Decathlon - „Narty. Bądź pierwszy na stoku”. Reklamy promują nową ofertę wyposażenia do sportów zimowych – narciarstwa, snowboardu i łyżwiarstwa. Za planowanie odpowiada dom mediowy PanMedia Western, kreację stworzyła agencja Garmont.


Istotną częścią promocji są działania w Internecie. Kampania w sieci jest geotargetowana na Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Opole, Sosnowiec, Gliwice, Bielsko – Białą, Żory, Częstochowę, Legnicę, Lublin, Łódź i Gdańsk. PanMediaWestern również zaplanował dla komunikacji zimowej oferty Decathlonu pakiety serwisów turystycznych związanych z regionami narciarskimi, strony o sportach zimowych oraz najpopularniejsze witryny fanów narciarstwa (m.in. skiforum.pl,narty.wp.pl). Dodatkowo, dom mediowy wykorzystuje reklamę behawioralną skierowaną do internautów, których interesuje sport i rekreacja. Całość działań uzupełnia kampania zasięgowa na największych polskich portalach (m.in. onet.pl, gazeta.pl), targetowany mailing oraz kampania w wyszukiwarkach.


Kampanię umieszcza również lokalna prasa i stacje radiowe. Komunikacja została dodatkowo rozszerzona o ogólnopolski dodatek Gazety Wyborczej „Jedziemy na narty” oraz o Narciarski Atlas Polski, Czech i Słowacji 2011. kampania umieszczona jest również na nośnikach – tablicach 5x2, 6x3, 12x3 i 12x4. Kampania potrwa do 21 listopada.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Marka Room Escape zdecydowała się na agencję PR

Marka Room Escape zdecydowała się powierzyć kompleksową obsługę public relations agencji PROJEKT 77.  Umowa z agencją ...

Koszty zwrotów towarów – nie takie jednoznaczne

Bezpłatnego zwrotu towaru oczekuje 73 proc. kupujących online. Jednak według prawa koszt ten pokrywa kupujący, a ...

Jak zgodnie z prawem sprzedawać w mediach społecznościowych?

Globalne obroty ze sprzedaży za pośrednictwem mediów społecznościowych osiągnąć mają w 2015 roku wartość aż 30 ...