Zamknij
Nowości - AGD

Ruszyła nowa kampania marki Tefal promująca żelazka i generatory pary

Witold Sokołowski, 2016-12-01 15:06:45

Kampania pod hasłem #bezdramatu bazuje na znanym każdej kobiecie przykrym doświadczeniu, jakim jest zniszczenie sukienki czy bluzki śladami z kamienia lub zabrudzenie ich żelazkiem z brudną stopą. Promowane są żelazka i generatory pary z unikalną na rynku szufladką antywapienną Calc Collector, która zapobiega powstawaniu białych śladów z kamienia na prasowanej odzieży oraz z samoczyszczącą się stopą Autoclean.


Marka zaprosiła do współpracy 30 instagramerek, które, z racji pasji do mody, wyjątkowo dbają o swoje ubrania. Niestety nawet i one mają za sobą przykre doświadczenia z prasowaniem niewłaściwym sprzętem. Dobitnie to podkreślają prezentując w kampanii swoje dramatyczne miny.


„Zaproponowaliśmy odważne, niesztampowe podejście do komunikacji trudnej kategorii, jaką są żelazka i generatory pary a nasz klient to docenił. Konsument jest już odporny na przekazy mocno marketingowe, ale w naszej kampanii jego uwagę chcemy przyciągnąć poprzez zaskakujące wykorzystanie formuły typowych dla instagramerek modowych selfie z kompletnie nieprzystającą do tego formatu emocją.” – mówi Małgorzata Celarek, strateg kampanii, partner w VanLeif.


W aktywacji wzięły udział m.in. takie instagramerki jak: iamaga, czescanna, 94pln_, awoza, dziewczynazkwiatkiem i inne. W ramach kampanii powstał landing page (www.bezdramatu.pl), na którym można obejrzeć m.in. wszystkie dramatyczne miny bohaterek akcji, a także zmierzyć się z nimi dodając swoją własną, dzięki czemu można wygrać żelazko Tefal.


Kampania jest wsparta działaniami contentowymi na serwisach Pudelek i Wirtualna Polska, komunikacją na fanpage’u, a także kampanią performance. Za strategię, pomysł i egzekucję działań odpowiada agencja VanLeif. Kampania wystartowała 18 listopada i potrwa przez miesiąc.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...