Zamknij
Nowości - Życie i styl

Rynkowa premiera Green Mill Cider

Witold Sokołowski, 2013-08-05 09:44:51

Rynkowa premiera Green Mill Cider

Z początkiem lipca br. zadebiutował Green Mill Cider – prawdziwy, autentyczny cydr. Po raz pierwszy wiodący producent piwa – Kompania Piwowarska - wprowadza na polski rynek cydr.


Green Mill Cider odpowiada potrzebom osób ceniących naturalne i autentyczne produkty, poszukujących ciekawych doznań smakowych. Cydr Green Mill powstaje w 100% z jabłek poddawanych naturalnej fermentacji z wykorzystaniem wyselekcjonowanych drożdży cydrowych. Jego receptura należy do jednych z najbardziej wymagających cydrowych receptur na świecie. Do jego produkcji nie stosuje się cukru, sztucznych barwników czy ulepszaczy.


Wprowadzeniu cydrowej nowości towarzyszy kampania promocyjna i edukacyjna skupiona wokół nowej, stosunkowo mało znanej w Polsce kategorii cydrów. W wybranych miastach zostaną przeprowadzone degustacje produktu uzupełnione o akcję informacyjno-edukacyjną w handlu detalicznym. Green Mill Cider jest dostępny w sprzedaży w butelce o pojemności 400 ml oraz w opakowaniu zbiorczym – 18x400ml. Cena pojedynczej butelki to 5,39 zł.


Kampania obejmować będzie m.in. Internet, prasę handlową, materiały POSM i działania PR. Za opracowanie strategii komunikacji, kreację, kampanię w internecie i social media oraz projekty POSM odpowiada agencja Nairobia. Dom mediowy MEC zajął się planowaniem i zakupem mediów. Koncepcję i realizację akcji edukacyjno-informacyjnej oraz akcji degustacyjnych prowadzi agencja ASPE, zaś za kreację etykiety i opakowań Green Mill Cider odpowiada firma SiebertHead.

zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...