Zamknij
Prosto z rynku - E-mailing info

SARE wprowadza unikalną funkcję

Witold Sokołowski, 2015-01-30 14:35:21

Komunikacja z Klientami często wymaga szybkiej reakcji i natychmiastowego działania. Stworzenie profesjonalnego newslettera zazwyczaj zajmuje więcej czasu niż opracowanie wiadomości w używanym na co dzień programie pocztowym. Część osób preferuje korzystanie ze „swojego” programu odbiorczego (bez konieczności logowania się do narzędzia e-marketingowego) i prowadzi komunikację z odbiorcami w tradycyjny sposób, pozbawiając się tym samym statystyk z wysyłek niezbędnych do ich optymalizacji.


Z myślą o tego rodzaju przypadkach, system SARE został wzbogacony o nową, innowacyjną funkcję. Integruje ona SARE z programami pocztowymi. Dzięki temu planowanie i realizacja kampanii marketingowej możliwe są bezpośrednio z programów Outlook, Thunderbird lub Windows Live Mail.


Rozwiązanie oparte jest na utworzeniu specjalnie skonfigurowanej skrzynki pocztowej. Definiowany jest użytkownik, jego hasło dostępowe, interfejs komunikatów oraz grupa kontaktów. Na tej podstawie możliwe jest skonfigurowanie skrzynki w programie odbiorczym. Pozwala to na wysyłkę wiadomości np. z Outlooka do całej grupy SARE, bądź tylko do wybranej osoby.


Wysyłki realizowane są przez serwery SARE, dzięki czemu mamy możliwość monitorowania całości kampanii. W zależności od wybranej formy wysyłki dostępny jest rozbudowany raport (standardowy) lub skrócona jego forma, zawierająca podstawowe wskaźniki, takie jak: informacja o otwarciu, kliknięciu czy zwrocie. Dodatkowo będzie istniała możliwość wykorzystania informacji o wynikach wysyłki w odniesieniu do kolejnych kampanii, zarówno mailowych, jak i SMS.


Unikatowa funkcjonalność SARE stanowi odpowiedź na potrzeby i preferencje klientów. Szczególnie tych przywiązanych do programu pocztowego, ale i takich, dla których ważniejsza jest szybkość działania niż precyzja kreacji. Rozwiązanie to pozwala również na monitorowanie komunikacji wśród pracowników.


Więcej na http://www.sare.pl/smtp.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...