Zamknij
Nowości - Auto-moto

Satysfakcja i obsługa w kampanii Link4

Witold Sokołowski, 2011-11-02 14:59:35

Trwa najnowsza kampania LINK4 realizowana przez zespół Ogilvy Interactive. Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej główny przekaz oparty został na wynikach niezależnych badań dotyczących satysfakcji konsumentów w zakresie likwidacji szkód. Kampania USTERKI LINK4 zwraca uwagę na ten istotny aspekt obsługi klienta. Agencja Ogilvy Interactive przygotowała koncepcję kreatywną oraz komplet materiałów wykorzystywanych w kampanii ubezpieczyciela.


Główny przekaz kampanii LINK4 „Podnieś swój poziom zadowolenia” podkreśla atuty oferty ubezpieczyciela. W wynikach niezależnych badań dotyczących satysfakcji klientów w zakresie likwidacji szkód, to właśnie LINK4 zajął pierwsze miejsce. Jako najchętniej polecany ubezpieczyciel w tym zakresie LINK4 zachęca do dołączenia do grona zadowolonych klientów.


Wszystkie przygotowane przez Ogilvy Interactive kreacje zawierają informacje o benefitach dla każdego klienta: taniej nawet o 420 zł, 12% zniżki dla kupujących on-line i gwarancja pomocy w ciągu 30 minut. Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii banerowej oraz projekty landing page i kreacje na stronę główną serwisu Link4.


- W kreacjach internetowych znalazło się wybrakowane auto, z hasłem „Podnieś swój poziom zadowolenia” oraz interaktywnym suwakiem. Użytkownik może przesunąć suwak tak, aby samochód „się naprawił”. W ten prosty sposób staraliśmy się zobrazować korzyść dla konsumenta, klienci nie muszą się godzić na standardową likwidację szkód, z której nie koniecznie są zadowoleni, wystarczy, że w tej kwestii zaufają LINK4 – mówi Artur Pluta z Ogilvy Interactive.


Kampanie sprzedażowe wspierane są spotami emitowanymi w TV, dla których strategię tworzy Gruppa66 Ogilvy. Za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Redworks.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...