Zamknij
Nowości - Auto-moto

Scholz & Friends przejmie budżet Opla

Witold Sokołowski, 2011-10-25 21:20:34

Agencja reklamowa Scholz & Friends (spółka zależna MEDIACAP SA), od przyszłego roku przejmie budżet reklamowy i zajmie się obsługą marki Opel w Polsce.


„Międzynarodowe partnerstwo marki Opel z agencją kreatywną Scholz & Friends oraz nasze dotychczasowe doświadczenie i profesjonalizm zaowocowały podjęciem współpracy dla Opla również na polskim rynku. Już wkrótce opowiemy o planach związanych z obsługą reklamową dla tego Klienta” - mówi Marcin Jezierski, dyrektor zarządzający agencji reklamowej Scholz & Friends.


Od stycznia br. globalnie budżetem reklamowym Opla zarządza agencja Scholz & Friends. W Polsce, podobnie jak na wielu europejskich rynkach, na których marka jest obecna, dotychczasową jej obsługą zajmował się McCann Erickson.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...