Zamknij
Nowości - Auto-moto

Scholz & Friends przejmie budżet Opla

Witold Sokołowski, 2011-10-25 21:20:34

Agencja reklamowa Scholz & Friends (spółka zależna MEDIACAP SA), od przyszłego roku przejmie budżet reklamowy i zajmie się obsługą marki Opel w Polsce.


„Międzynarodowe partnerstwo marki Opel z agencją kreatywną Scholz & Friends oraz nasze dotychczasowe doświadczenie i profesjonalizm zaowocowały podjęciem współpracy dla Opla również na polskim rynku. Już wkrótce opowiemy o planach związanych z obsługą reklamową dla tego Klienta” - mówi Marcin Jezierski, dyrektor zarządzający agencji reklamowej Scholz & Friends.


Od stycznia br. globalnie budżetem reklamowym Opla zarządza agencja Scholz & Friends. W Polsce, podobnie jak na wielu europejskich rynkach, na których marka jest obecna, dotychczasową jej obsługą zajmował się McCann Erickson.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...