Zamknij

Wiedza PR - SEO/SEM

Link linkowi nierówny, czyli o strategii link buildingu

Naturalne i nienaturalne, wewnętrzne i zewnętrzne, pochodzące z Internetu A oraz B – mowa o linkach, czyli jednym z głównych segmentów pozycjonowania. O czym należy pamiętać, by realizować strategię link buildingu wedle dobrych praktyk?

czytaj dalej

 

Odpowiednia domena początkiem sukcesu

82% Polaków wybiera Internet. To wynik badania wyboru medium informacyjno-rozrywkowego przeprowadzonego przez SW Research, na zlecenie Thing King. Dynamiczny rozwój Internetu spowodował, że obecność w sieci jest podstawą funkcjonowania każdej nowoczesnej firmy. W krótkim czasie pozwala na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców ......

czytaj dalej


Stracona domena? Jak ją odzyskać?

Obecnie w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,5 miliona stron internetowych, natomiast w 2014 r. liczba ta może sięgnąć nawet 3 milionów. W przypadku domen internetowych również zauważono wzrost, co potwierdzają dane GUS. W 2013 roku w sieci pojawił się niemal milion ......

czytaj dalej


Monitoring pozycji w wyszukiwarce internetowej – jak, po co i dlaczego?

Praktycznie każdy specjalista od marketingu prowadzący działania w wyszukiwarkach, korzysta z narzędzi umożliwiających automatyczne monitorowanie pozycji w tym kanale. Wykorzystywane są one do kontrolowania efektów, monitorowania konkurencji, a czasem także do rozliczania się z klientami. Jednakże jakie znaczenie ma fakt, że ......

czytaj dalej


Jak wybrać najlepsze słowa do pozycjonowania strony?

Pozycjonowanie strony www polega na utrzymaniu jej w czołowych wynikach wyszukiwania. Wybór odpowiednich słów kluczowych (takich, które wpisują internauci szukając oferowanych przez nas produktów bądź usług) jest jedną z podstawowych rzeczy, które musimy wziąć pod uwagę. Na dobór odpowiednich fraz wpływa ......

czytaj dalej


Jak być w pierwszej dziesiątce, kiedy konkurentów stu?

Większość prężnie działających w Polsce firm posiada swoja stronę internetową, jednak to za mało, jeśli zależy nam na obecności w pierwszej dziesiątce wyników w Google. Co należy zrobić, aby być w top 10, jeśli całe top 100 się pozycjonuje? Z cała ......

czytaj dalej

Strona 2 z 15 « 1 ... 2 3 ... 15 »

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...