Zamknij

Wiedza PR - SEO/SEM

Link linkowi nierówny, czyli o strategii link buildingu

Naturalne i nienaturalne, wewnętrzne i zewnętrzne, pochodzące z Internetu A oraz B – mowa o linkach, czyli jednym z głównych segmentów pozycjonowania. O czym należy pamiętać, by realizować strategię link buildingu wedle dobrych praktyk?

czytaj dalej

 

Przepis na product placement w Internecie

Przepis na product placement w Internecie

Dane z 2010 roku pokazują, że w Polsce działa ok. 120 tysięcy sklepów spożywczych, a te oferujące produkty z branży FMCG statystyczny Kowalski odwiedza średnio co drugi dzień. Nie dziwi więc, że przybywa też pomysłów na reklamę w tej branży - ......

czytaj dalej


Marketing przyszłości, czyli nowe trendy w SEO

Do stosunkowo mało rozpowszechnionych na polskim rynku, a obecnych na rynkach zagranicznych narzędzi SEO można zaliczyć te powiązane z najnowszymi trendami w sieci oraz rozwojem nowych technologii. Warto wymienić kilka z nich, aby przybliżyć nieco temat czekających nas w najbliższym czasie ......

czytaj dalej


Zadbaj o bezpieczeństwo swojej domeny

W dzisiejszych czasach unikalna domena internetowa jest tak samo ważna jak nazwa firmy czy jej logo. Jest to jeden z czynników identyfikujący firmę, mający istotny wpływ na jej wizerunek. Banał – być może, ale wobec rozwoju firm przechwytujących domeny, parkingów domenowych, ......

czytaj dalej


Pozycjonowanie w służbie PR

Wspieranie działań PR- wych narzędziami marketingu wyszukiwarkowego to ciągle nowość.. Jak zatem można wykorzystać narzędzia SEM - owe w kampaniach wizerunkowych? Wysokie pozycje w wyszukiwarce, na precyzyjnie dobrane frazy, to już konieczność. Dotychczas jednak wysokie pozycje raczej były identyfikowane ze sprzedażą ......

czytaj dalej


Tragedia.biz czyli o zarabianiu na żałobie

Katastrofa samolotu prezydenckiego pod Smoleńskiem była wydarzeniem bezprecedensowym nie tylko ze względu na rozmiar tragedii. Po raz pierwszy żałoba była tak intensywnie przeżywana w sieci. Z większości portali internetowych zniknęły reklamy i kolory. Serwisy informacyjne relacjonowały wydarzenia minuta po minucie. Internauci ......

czytaj dalej

Strona 9 z 15 « 1 2 3 ... 9 ... 15 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...