Zamknij

Wiedza PR - SEO/SEM

Link linkowi nierówny, czyli o strategii link buildingu

Naturalne i nienaturalne, wewnętrzne i zewnętrzne, pochodzące z Internetu A oraz B – mowa o linkach, czyli jednym z głównych segmentów pozycjonowania. O czym należy pamiętać, by realizować strategię link buildingu wedle dobrych praktyk?

czytaj dalej

 

Przepis na product placement w Internecie

Przepis na product placement w Internecie

Dane z 2010 roku pokazują, że w Polsce działa ok. 120 tysięcy sklepów spożywczych, a te oferujące produkty z branży FMCG statystyczny Kowalski odwiedza średnio co drugi dzień. Nie dziwi więc, że przybywa też pomysłów na reklamę w tej branży - ......

czytaj dalej


Marketing przyszłości, czyli nowe trendy w SEO

Do stosunkowo mało rozpowszechnionych na polskim rynku, a obecnych na rynkach zagranicznych narzędzi SEO można zaliczyć te powiązane z najnowszymi trendami w sieci oraz rozwojem nowych technologii. Warto wymienić kilka z nich, aby przybliżyć nieco temat czekających nas w najbliższym czasie ......

czytaj dalej


Zadbaj o bezpieczeństwo swojej domeny

W dzisiejszych czasach unikalna domena internetowa jest tak samo ważna jak nazwa firmy czy jej logo. Jest to jeden z czynników identyfikujący firmę, mający istotny wpływ na jej wizerunek. Banał – być może, ale wobec rozwoju firm przechwytujących domeny, parkingów domenowych, ......

czytaj dalej


Pozycjonowanie w służbie PR

Wspieranie działań PR- wych narzędziami marketingu wyszukiwarkowego to ciągle nowość.. Jak zatem można wykorzystać narzędzia SEM - owe w kampaniach wizerunkowych? Wysokie pozycje w wyszukiwarce, na precyzyjnie dobrane frazy, to już konieczność. Dotychczas jednak wysokie pozycje raczej były identyfikowane ze sprzedażą ......

czytaj dalej


Tragedia.biz czyli o zarabianiu na żałobie

Katastrofa samolotu prezydenckiego pod Smoleńskiem była wydarzeniem bezprecedensowym nie tylko ze względu na rozmiar tragedii. Po raz pierwszy żałoba była tak intensywnie przeżywana w sieci. Z większości portali internetowych zniknęły reklamy i kolory. Serwisy informacyjne relacjonowały wydarzenia minuta po minucie. Internauci ......

czytaj dalej

Strona 9 z 15 « 1 2 3 ... 9 ... 15 »

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...