Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

Serwis umożliwiający zarabianie na zdjęciach

23Lipiec2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: ZarabiajNaFotografii.pl

Serwis ZarabiajNaFotografii.pl został uruchomiony w listopadzie 2010 roku. Innowacyjna platforma, umożliwiająca fotografom udostępnianie oraz sprzedaż swoich zdjęć, cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Twórcy witryny, którą odwiedza miesięcznie ponad 5 tys. użytkowników, planują rozbudowę jej funkcjonalności o kolejne elementy.

Platforma jest odpowiedzią na problemy fotografów związane z niewykorzystanymi zdjęciami zrobionymi w trakcie komunii, ślubów czy koncertów. Dzięki witrynie www.ZarabiajNaFotografii.pl istnieje możliwość dotarcia z nimi do szerszego grona odbiorców, a co za tym idzie – dodatkowego zarabiania na usługach fotograficznych. Twórcy serwisu nie chcą jedynie promować narzędzia do sprzedaży zdjęć. Zależy im również na tym, by pokazać fotografom, jak mogą skutecznie sprzedawać swoje prace za pośrednictwem internetu, zyskać lojalność klienta i budować przewagę konkurencyjną wykorzystując inne metody niż najpopularniejszą: zaniżanie ceny. Służy temu rosnąca baza artykułów eksperckich dostępnych w serwisie ZarabiajNaFotografii.pl.

Strona ZarabiajNaFotografii.pl cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Platforma posiada obecnie już blisko 2 tys. zarejestrowanych fotografów. „Każdego miesiąca to grono powiększa się o kolejne 200-300 osób. Rosnące statystyki serwisu to efekt innowacyjności projektu. Nie bez znaczenia jest też, że zapleczem dla narzędzia ZarabiajNaFotografii jest cenione za wysoką jakość usług internetowe laboratorium Vertis.pl – twierdzi Paweł Zmysłowski, współtwórca narzędzia Zarabiajnafotografii.pl.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.