Zamknij
Nowości - Auto-moto

Skoda uczy bezpiecznej jazdy

Witold Sokołowski, 2007-02-28 21:11:00

Pod hasłem „Opanuj sztukę bezpiecznej jazdy” w piątek 23 lutego ruszyła IV edycja programu „Szkoła Auto” – Szkoła Bezpiecznej Jazdy, której twórcą i głównym sponsorem jest Skoda Auto Polska. Szkoła Auto to pierwsza profesjonalna szkoła doskonalenia jazdy w Polsce. Tegoroczna edycja projektu przyniosła wiele zmian m.in. strategii komunikacji programu, formuły programów telewizyjnych oraz charakteru strony internetowej. Za strategię komunikacji oraz obsługę programu „Szkoła Auto” w zakresie działań ATL oraz BTL, a także PR i eventów odpowiedzialna jest agencja marketing services Peppermint.


- „Zdecydowaliśmy się wprowadzić kilka znaczących zmian w programie „Szkoła Auto”, dzięki którym chcemy zbudować przekonanie, że inteligentny kierowca w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami zastosowanymi w samochodzie tworzą synergię zapewniającą większe bezpieczeństwo na drodze. Projekt ma podkreślić kluczową rolę kierowcy jako ważnego czynnika bezpieczeństwa w samochodzie oraz zwrócić uwagę, że kierowca Skody to osoba dokonująca przemyślanych wyborów.” – powiedział Tomasz Piasny, PR manager Skoda Auto Polska

Projekt „Szkoła Auto” ma na celu budowanie wizerunku Skody jako marki kojarzonej z bezpieczeństwem. Grupą docelową prowadzonych działań są mężczyźni posiadający rodzinę, otwarci na proponowane rozwiązania, zainteresowani tematyką bezpieczeństwa. Działania kierowane będą także do osób zarządzających flotą pojazdów, a także do dziennikarzy.

Kanałami komunikacji wykorzystanymi w projekcie „Szkoła Auto” są m.in. telewizja, prasa, internet, mailing oraz eventy. Głównym narzędziem komunikacyjnym będzie program telewizyjny emitowany na antenie TVN Turbo i TVN7. Program oprócz pokazania zachowań kierowców w niespodziewanych sytuacjach drogowych zawierać będzie m.in. porady eksperta ADAC, czy manewry wykowane przy użyciu systemów wspomagających. Program prowadzić będzie Irek Bieleninik – polski dziennikarz, natomiast fachowych porad udzielać będą Maciej Wisławski oraz ekspert z niemieckiego automobilklubu ADAC Peter Ziganki.

Za kreację idei oraz nadzór autorski prowadzonej kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint. Od kwietnia br. „Szkoła Auto” obecna będzie również w TVP1. Agencja zaproponowała także nową formułę strony internetowej www.szkola-auto.pl. Komunikacja programu „Szkoła Auto” wzmocniona zostanie także serią eventów. W ramach działań związanych z projektem przeprowadzony będzie także mailing skierowany do managerów średniego szczebla, zarządzających flotą pojazdów.

W ramach realizacji projektu agencja Peppermint odpowiedzialna jest za strategię komunikacji, stworzenie nowego CI „Szkoły Auto” oraz koordynację wszystkich działań w obrębie projektu. Odpowiedzialna jest także za kreację strony internetowej oraz eventów wzmacniających komunikację. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat. Agencja Peppermint realizuje projekt w rezultacie wygranego przetargu.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...