Zamknij
Nowości - Auto-moto

Skody Yeti promuje się w centrach handlowych

Witold Sokołowski, 2014-03-05 10:15:47

W centrach handlowych w największych miastach w Polsce rozpoczęła się niestandardowa akcja promująca odświeżony model Skody Yeti. Działania te są elementem strategii komunikacji nowej Skody Yeti zaplanowanej przez MediaCom.


Event kroczący obejmuje centra handlowe w pięciu największych miastach. Opracowaniem pomysłu i jego realizacją zajęła się jednostka contentowa MediaCom Beyond Advertising. Do udziału w akcji zapraszane są osoby odwiedzające centra handlowe. Na specjalnym stoisku, z wydzieloną częścią do robienia zdjęć w technologii greenscreen, mogą oni za pomocą odpowiedniego kostiumu i tła fotografii, pokazać w jakie wyjątkowe miejsca porwało ich Yeti.


Hasło przewodnie kampanii brzmi Skoda Yeti porywa. Bohaterowie kopii reklamowej porywani są przez samochód np. na weekendową imprezę. Akcja w centrach handlowych kontynuuje ten wątek. Na stoisku Skody wykonujemy fotomontaże, pokazujące uczestników zabawy w zupełnie innych okolicznościach. Mogą zostać uprowadzeni na zimową przejażdżkę co koresponduje z terenowym charakterem i przestronnością auta. Na stoisku obecne są hostessy, zapraszające do zabawy oraz promotorzy, opowiadający o nowej wersji Skody Yeti. Oczywiście wszyscy chętni mogą wsiąść do samochodu stojącego obok stoiska. – mówi Maciej Boroń z MediaCom Beyond Advertising.


Harmonogram akcji obejmuje Stary Browar w Poznaniu, Galerię Dominikańską we Wrocławiu, Galerię Krakowską w Krakowie oraz Blue City i Plac Unii w Warszawie. Akcja odwiedziła już Poznań i Wrocław. Potrwa do 23 marca br.

zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...