Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Social Media

 

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Nie ufamy firmom bez strony internetowej

Wyszukiwarka internetowa zastąpiła książkę telefoniczną. Jeśli potencjalny klient nie znajdzie naszej strony w internecie, a na niej wyczerpujących informacji na temat naszej działalności, w większości przypadków zainteresuje się ofertą konkurencji.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Nie masz domeny, nie istniejesz

Domena stanowi nieocenioną wartość dla przedsiębiorstwa. To znacznie więcej niż drogowskaz prowadzący do witryny internetowej.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Czy można zhakować… lodówkę?

Urządzenia mobilne ze stałym dostępem do Internetu nikogo już nie zaskakują, ale lodówka czy pralka podłączona do Wi-Fi to nadal coś nowego. Urządzenia takie cieszą się coraz większą popularnością.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Jak portale społecznościowe pomagają odnieść sukces?

Nie wystarczy już tylko sama reklama, żeby firma odniosła sukces. Biznes rozwija się także na portalach społecznościowych. Prowadzoną kampanię warto jednak przemyśleć i zaplanować.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Zasady dobrego content email marketingu

Zasady dobrego content email marketingu

Aby w efekcie kampanii email marketingowej nie trafić do SPAMu przede wszystkim trzeba zadbać o personalizowaną i ciekawą treść. W końcu „content is the king” na każdym polu. Na co zwracać uwagę przy tworzeniu kampanii?

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Automatyzacja personalizacji w email marketingu

Automatyzacja personalizacji w email marketingu

Jak trafić do konsumenta w gąszczu komunikatów reklamowych? Jak zainteresować go swoim przekazem? Jak nie zniechęcić, zbudować zaufanie i lojalność? Te pytania spędzają sen z powiek marketerom i wydawcom. Najlepszą odpowiedzią jest personalizacja i dobry content.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Czteroliterowe domeny .com – niczym woda na pustyni

„Przykro nam, podana domena jest już zarejestrowana” - taki komunikat otrzymają osoby poszukujące czteroliterowej domeny .com. Obecnie na świecie jest zarejestrowanych blisko 290 milionów domen w różnych rozszerzeniach.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Przewodnik po YouTube SEO, czyli jak pozycjonować wideo online

YouTube to druga wyszukiwarka internetowa na świecie oraz trzecia największa strona i pierwszy serwis wideo w Polsce. Kto za tym stoi? Miliard użytkowników na całym globie, którzy co minutę wrzucają do serwisu 300 godzin nowych filmów. Jak zaistnieć w tym gąszczu treści?

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Witryna internetowa w pięć minut

Świat oszalał na punkcie Facebooka. Wiele firm przywiązuje wielką wagę do tego serwisu, zapominając przy okazji o innych kanałach komunikacji. Nie masz pomysłu na własną stronę internetową? Nie stać Cię na opracowanie własnej strony? Załóż Fanpage na Facebooku.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Domeny branżowe niczym drogowskaz

Większość przedsiębiorców korzysta z domen .com bądź rozszerzeń narodowych. Tymczasem istnieje możliwość wykorzystania bardziej oryginalnych “końcówek” branżowych, takich jak .pub, .club, .bar i wielu innych.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Blogi na Facebooku coraz popularniejsze?

3,4 miliona osób w Polsce jest zainteresowanych treściami oferowanymi przez blogi na Facebooku wynika z analizy Catvertiser.com. Większość z osób, które stykają się z treściami blogerów to kobiety (79,4 proc.).

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Czego Polacy szukają w Yahoo!?

W Polsce od 2011 roku czterokrotnie zwiększył się odsetek odsłon wykonywanych za pomocą Yahoo! Sprawdź na najnowszej infografice Gemiusa, jak w tym czasie zmieniała się popularność tej wyszukiwarki w wybranych krajach.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Strona 2 z 222 « 1 ... 2 3 ... »

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz