Zamknij

Social Media - Styczeń 2013

 

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

2013r. nie będzie rokiem mobile, ale wideo

Ileż to już razy napinaliśmy się na mobile boom w polskim internecie. Co roku znawcy tematu, najczęściej z firm i agencji zajmujących się tworzeniem aplikacji mobilnych, wieszczą nam cywilizacyjny skok w mobilną nadprzestrzeń. Nic z tego. Dlatego zapowiadam, że 2013 rok nie będzie stał pod znakiem mobile, ale wideo. Nie tylko w internetowej reklamie.

czytaj dalej | Komentarze: 1 | Średnia ocen: 0

Polskie spółki giełdowe nie myślą mobilnie, ale logicznie

Tylko 1/3 firm z GPW pomyślała o stworzeniu mobilnej wersji swojej witryny na smartfony i tablety - wynika z analizy Lizard Mobile, firmy zajmującej się tworzeniem aplikacji na urządzenia mobilne. Czy to oznacza, że na razie ten kanał komunikacji z inwestorami nie jest jeszcze przysłowiowym „must be"?

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Żebrolajki najpopularniejsze na Facebooku

Sotrender nie przespał końcówki 2012r. i przygotował kolejne podsumowanie aktywności na "polskim" Facebooku. Co z niego wynika? Niestety, wśród najpopularniejszych postów na FB nadal są żebrolajki, czyli zaproszenia do kliknięcia i polubienia strony, w rodzaju „wpisz X i zobacz, co się stanie”.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 1

Serwis GoMobi.pl o mobilnych trendach w 2012 roku

Serwis GoMobi.pl o mobilnych trendach w 2012 roku

Serwis GoMobi.pl, będący jednocześnie rozbudowaną strefą blogową skupiającą się na tematyce marketingu mobilnego, podsumował rok 2012. Wśród najważniejszych trendów wymienia upowszechnianie się standardów płatności mobilnych, zmiany na rynku wydawniczym, a także dynamiczny rozwój reklamy mobilnej i m-commerce.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

To był rok pod znakiem trzęsienia ziemi

Eksperci nie maja wątpliwości. Polski rynek reklamy online zaczyna przypominać dojrzałe rynki. Wydatki na reklamę w wyszukiwarkach wkrótce przewyższą wydatki na reklamę display. Ale czekają nas też poważniejsze zmiany.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 4

Strona 1 z 1 1

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.